Goedendag allen,
Graag wil ik gebruik maken van jullie expertise.
Ik ben nieuw binnen de Cryptocurrency en wilde graag Ripple kopen, dus:
- een Wallet geopend op Gatehub
- ETH gekocht bij Coinbase en deze naar Gatehub verzonden.
De 0.1024 ETH is ontvangen bij Gatehub, waar na een Fee van 0.0261ETH nog maar 0.0762ETH overbleef.
Eerst dacht ik dat die 0.0261ETH misschien die 20XRP was die je nodig hebt voor je Wallet, maar mijn Wallet is nog steeds geblokkeerd i.v.m. geen 20XRP
26% Fee lijkt me nogal veel?
Verder loop ik er vooral tegenaan dat ik met de 0.07ETH die er staat niets kan. Voor terugstorten naar Coinbase heb ik minimaal 0.10 nodig, maar ik zoek het niet om weer ETH over te maken naar Gatehub als hun 26% inhouden....
Als ik probeer om de 0.07ETH vanuit Gatehub Fifth Wallet over te maken naar de andere Wallet krijg ik de melding: Wallet Not Found On Vault
...

...
Gatehub al meerdere berichten gestuurd, helaas geen reply
...
Graag wil ik gebruik maken van jullie expertise.
Ik ben nieuw binnen de Cryptocurrency en wilde graag Ripple kopen, dus:
- een Wallet geopend op Gatehub
- ETH gekocht bij Coinbase en deze naar Gatehub verzonden.
De 0.1024 ETH is ontvangen bij Gatehub, waar na een Fee van 0.0261ETH nog maar 0.0762ETH overbleef.
Eerst dacht ik dat die 0.0261ETH misschien die 20XRP was die je nodig hebt voor je Wallet, maar mijn Wallet is nog steeds geblokkeerd i.v.m. geen 20XRP
26% Fee lijkt me nogal veel?
Verder loop ik er vooral tegenaan dat ik met de 0.07ETH die er staat niets kan. Voor terugstorten naar Coinbase heb ik minimaal 0.10 nodig, maar ik zoek het niet om weer ETH over te maken naar Gatehub als hun 26% inhouden....
Als ik probeer om de 0.07ETH vanuit Gatehub Fifth Wallet over te maken naar de andere Wallet krijg ik de melding: Wallet Not Found On Vault
...

...
Gatehub al meerdere berichten gestuurd, helaas geen reply
...
[ Voor 41% gewijzigd door FranksterZ op 11-01-2018 11:48 ]