Ik ben van plan een DIY mining PC in elkaar te gaan zetten. Ik wil starten met twee GTX 1060 ti's en thuis heb ik nog een 1050 ti liggen. Echter bij de specs staat er aangegeven "bezette slots: 2". Dit betekent dus dat ik minimaal 2 PCIe x16 (3.0) sloten moet hebben? Ik zou er graag twee/drie GPU's op willen plaatsen.. Ik geloof niet dat de meeste mobo's over 4-5 PCIe x16 (3.0) sloten beschikken dus klopt het wat ik denk of hoe kan ik dan toch meerdere GPU's hierop aansluiten?
Aan de achterkant van je pc zitten van die ijzeren stripjes (slots) hier zal hij er twee van gebruiken.
Cloud ☁️
Nee, 'bezette slots' slaat op het aantal slots dat het opneemt in je behuizing. De kaart is dus 2 sloten 'breed'.

Dit voorbeeld is niet helemaal correct omdat de linker dankzij de koeler ook alsnog 2 sloten in beslag neemt, maar het schetst wel het juiste idee.

Dit voorbeeld is niet helemaal correct omdat de linker dankzij de koeler ook alsnog 2 sloten in beslag neemt, maar het schetst wel het juiste idee.
[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 11-01-2018 11:39 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Een 1060 Ti...?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
1060Ti bestaat niet inderdaad, je zal wel een 1070 Ti bedoelen
I reject your reality and substitute my own
Pagina: 1