Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Nest aansluiten op traforelais voor stadsverwarming Den Haag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• hellboy1912
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18-01 07:49
We zijn verhuisd en hebben nu stadsverwarming van Eneco (Ypenburg in Den Haag).

In de meterkast hebben we een traforelais:

Dat gaat zowel naar de pomp (via de stekker, staat volgens mij altijd aan) als naar de klep:

Ik heb geen idee hoe ik de heatlink nu aan moet sluiten, deze situatie komt volgens mij niet voor in het boekje wat bij de Nest zit...

Kan ik de trafo helemaal weghalen en alles via de nest laten sturen, of moet ik alleen de heatlink tussen de thermostaat en de trafo zetten en de rest hetzelfde laten? Het mooiste zou zijn als ik de pomp ook aan kan sturen; bij warmtevraag de klep open en ook een signaal naar de pomp zodat die niet heel de tijd draait.

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True