Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede game laptop alleen heb ik hierin wat advies nodig.

Wat ga je met je laptop doen?
Het is de bedoeling om de laptop vooral voor gamen te gebruiken. Dit houdt niet in dat ik de allernieuwste games op ultra high aan hoef te kunnen maar medium/high zou voldoende zijn

Wat is je budget?
Mijn budget ligt ongeveer tussen de €1000 en €1500

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal vooral thuis gebruikt en verplaatst worden

Ik heb op het moment de volgende laptops op het oog:

MSI GP62M 7RDX-1263NL Leopard
Lenovo Legion Y720-15 80VR002EMH
Arctic Secrets IceBreaker Level 2

Met name met betrekking tot de laatste zijn er mensen die ervaring hebben met deze laptop? Deze heeft lichtelijk mijn voorkeur omdat deze een net wat groter scherm heeft maar ik twijfel omdat ik geen reviews van deze laptop gevonden krijg. Ik zou graag horen wat jullie er van vinden.

Alvast bedankt!

• bamibal15
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-02-2022
Dag Cameltoe,

Ik was persoonlijk voor de Arctic Secrets gegaan, het kost wat meer geld maar dan heb je ook wat. En inderdaat een groter scherm dan bijv, de MSI.

Groet, Rick

Verwijderd

Voor dit budget moet je qua gaming laptop niet minder willen dan een GTX 1060, dus blijft de Lenovo over in dit lijstje.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2018 14:33 . Reden: spelling ]

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06:54
Deze heb ik zelf laatst gekocht en past precies binnen je budget.

https://www.coolblue.nl/p...oddOAKeg&utm_nooverride=1

Je hebt meteen een 1060 videokaart wat veelmeer toekomst bestendiger is dan een 1050(TI). Tevens heeft de MSI een Alu body wat een stuk steviger is dan de MSI Leopard.

• TVreeke
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-11 15:52
Ik heb hem hier al vaker voorgesteld maar blijf het doen omdat het volgens mij qua prijs kwaliteit verhouding de beste is. Ik heb zelf ook lang gezocht rond de 1200 en deze kwam voor mij als beste uit de bus.
pricewatch: Dell Inspiron 15 7577 (CN57703)

Ik heb hem nu ongeveer een week en tot nu toe nog geen aanmerkingen. Met kortingscode NEWYEAR krijg je 10% korting en kost hij 1260 euro. (In plaats daarvan kun je studentenkorting aanvragen, zie hieronder). Die prijs vind je niet bij andere merken voor een 1060 videokaart, 16gb werkgeheugen en 256gb SSD.

[ Voor 6% gewijzigd door TVreeke op 11-01-2018 13:17 . Reden: Genoemde prijs klopte niet ]

• SilencMol
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-11 18:08
TVreeke schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:41:
Ik heb hem hier al vaker voorgesteld maar blijf het doen omdat het volgens mij qua prijs kwaliteit verhouding de beste is. Ik heb zelf ook lang gezocht rond de 1200 en deze kwam voor mij als beste uit de bus.
pricewatch: Dell Inspiron 15 7577 (CN57703)

Ik heb hem nu ongeveer een week en tot nu toe nog geen aanmerkingen. Met kortingscode NEWYEAR krijg je 10% korting en kost hij 1240 euro. Die prijs vind je niet bij andere merken voor een 1060 videokaart, 16gb werkgeheugen en 256gb SSD.
Staan geen winkels bij 8)7 , waar heb je het gekocht met die korting?
Zit eruit al een hele goede laptop. Weegt wel wat: 2,85kg.

Hoop maar dat de laptop alleen lucht aanzuigt aan de voorkant. Anders heb je buik verwarming. }:O

[ Voor 3% gewijzigd door SilencMol op 11-01-2018 12:48 ]

• TVreeke
Ja, het is geen lichtgewicht. Maar dat is een beetje gamelaptop volgens mij nooit. De aanzuiging is volgens mij alleen onder het scherm. Ik heb in ieder geval geen last van een warme buik gehad.

Ik heb hem op de site van Dell gekocht, één nadeel: de levertijd is wel ongeveer twee weken.
http://www.dell.com/nl-nl...n-15-7577-laptop/cn57703/

• LB.
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-01 10:09

LB.

Ik ga deze ook bestellen, de code NEWYEAR werkt echter niet meer. Nu is er een andere actie waarmee je 100 euro korting krijgt, SAVE100 is de code. Kom dan uit op 1299,-.

• TVreeke
Oh jammer, je kunt ook 10% studentenkorting krijgen. Dan moet je een studentenvoucher aanvragen met je studentenkaart. Ik heb dat door mijn zusje laten doen. Heb toen op eigen naam besteld en daar verder niks over gehoord, dus ze kijken niet zo nauw blijkbaar.

P.S. Hier is de review video die mij uiteindelijk overtuigt heeft
YouTube: Dell Inspiron 7577 Review - $999 Gaming Laptop with GTX 1060 Max-Q!

• LB.
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-01 10:09

LB.

TVreeke schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:05:
Oh jammer, je kunt ook 10% studentenkorting krijgen. Dan moet je een studentenvoucher aanvragen met je studentenkaart. Ik heb dat door mijn zusje laten doen. Heb toen op eigen naam besteld en daar verder niks over gehoord, dus ze kijken niet zo nauw blijkbaar.

P.S. Hier is de review video die mij uiteindelijk overtuigt heeft
YouTube: Dell Inspiron 7577 Review - $999 Gaming Laptop with GTX 1060 Max-Q!
Goeie tip! Ga ik dat doen, scheelt toch weer 40 euro!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens,

De keuze ia gevallen op de MSI GF62VR 7RF-1013NL.

Bedankt voor de adviezen!

Verwijderd

Wat heeft je overtuigd voor de MSI te gaan uiteindelijk?

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06:54
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 12:02:
Wat heeft je overtuigd voor de MSI te gaan uiteindelijk?
Ik had niet zo'n goed gevoel bij Dell mede door de slechte recensies en het feit dat het meer dan 2 weken kan duren voor hij binnen was. Ik ben om de MSI gegaan omdat MSI een goede naam heeft en een uitstekende koelsysteem heeft. Ik had geluk trouwens want normaal koste hij 1500 euro maar omdat ik een 2e kansje(hij was terug gestuurd ter reparatie) had bij Coolblue was hij 1425 euro wat helemaal good value was. Nooit spijt van gehad en draait nog steeds draait en gamed als een zonnetje.

Ik weet niet of het mee te maken heeft dat de MSI gerepareerd was, maar ik kreeg een kale windows zonder enige bloatware erop. Ik heb zelf nog MSI dragon centre erop gezet.
Pagina: 1