Ik ben op zoek naar een goede game laptop alleen heb ik hierin wat advies nodig.
Wat ga je met je laptop doen?
Het is de bedoeling om de laptop vooral voor gamen te gebruiken. Dit houdt niet in dat ik de allernieuwste games op ultra high aan hoef te kunnen maar medium/high zou voldoende zijn
Wat is je budget?
Mijn budget ligt ongeveer tussen de €1000 en €1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal vooral thuis gebruikt en verplaatst worden
Ik heb op het moment de volgende laptops op het oog:
MSI GP62M 7RDX-1263NL Leopard
Lenovo Legion Y720-15 80VR002EMH
Arctic Secrets IceBreaker Level 2
Met name met betrekking tot de laatste zijn er mensen die ervaring hebben met deze laptop? Deze heeft lichtelijk mijn voorkeur omdat deze een net wat groter scherm heeft maar ik twijfel omdat ik geen reviews van deze laptop gevonden krijg. Ik zou graag horen wat jullie er van vinden.
Alvast bedankt!
Wat ga je met je laptop doen?
Het is de bedoeling om de laptop vooral voor gamen te gebruiken. Dit houdt niet in dat ik de allernieuwste games op ultra high aan hoef te kunnen maar medium/high zou voldoende zijn
Wat is je budget?
Mijn budget ligt ongeveer tussen de €1000 en €1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal vooral thuis gebruikt en verplaatst worden
Ik heb op het moment de volgende laptops op het oog:
MSI GP62M 7RDX-1263NL Leopard
Lenovo Legion Y720-15 80VR002EMH
Arctic Secrets IceBreaker Level 2
Met name met betrekking tot de laatste zijn er mensen die ervaring hebben met deze laptop? Deze heeft lichtelijk mijn voorkeur omdat deze een net wat groter scherm heeft maar ik twijfel omdat ik geen reviews van deze laptop gevonden krijg. Ik zou graag horen wat jullie er van vinden.
Alvast bedankt!