Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL3Y4R
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 18:05
Beste tweakers,

Laats zag ik op de frontpage een nieuwsbericht met daaronder een aantal reacties (duh).
Het nieuwsbericht zelf weet ik niet meer, maar de reacties wel. Die gingen er over dat de oneplus 5(t) ervoor zorgt dat de router van tp link (archer?) crasht.

Zelf heb ik een tp link archer c58, ac1350 en die heeft een jaar lang stabiel gelopen, maar sinds kort niet meer. Nu heb ik ook sinds kort een oneplus 5t en moet ik hem elke morgen opnieuw opstarten (de router) omdat deze het weer niet doet.

De oplossing die daar stond was om openwrt of LEDE te installeren, maar die zie ik beide niet staan voor mijn router. Openwrt helemaal niet en LEDE alleen een snapshot.

Hebben meer mensen hier last van? En heeft iemand een oplossing hiervoor?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 23:26
Ligt niet aan de Oneplus, maar aan de firmware van TP-Link. Ik las dat als je Open-WRT op de TP link zou flashen, dat het probleem verholpen zou zijn.
Stond er al... 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door BvZwolle op 11-01-2018 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL3Y4R
BvZwolle schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:23:
Ligt niet aan de Oneplus, maar aan de firmware van TP-Link. Ik las dat als je Open-WRT op de TP link zou flashen, dat het probleem verholpen zou zijn.
Klopt, maar zoals ik zei kan openwrt niet op die router, er bestaat geen package voor. En LEDE is alleen een snapshot en ik zou toch wel graag iets stabieler willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

BvZwolle schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:23:
Eerst het bericht lezen alvorens antwoord te geven ;) Je zegt letterlijk wat hij zegt/vraagt :)

Tevens, is het niet gewoon deze? https://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/archer-c5-c7-wdr7500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL3Y4R
Als ik google kom ik inderdaad steeds op die uit. Maar ik kan daar nergens vinden dat hij ook voor mijn router werkt. En ik heb eigenlijk geen zin om mijn router te slopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL3Y4R
Toch maar een kleine bump,

Zou dit er mee te maken kunnen hebben?

Edit: ik heb zelf 2 chromecasts, een oude en een nieuwe.

[ Voor 13% gewijzigd door SL3Y4R op 13-01-2018 17:28 ]

Pagina: 1