Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Klok als stand-by op tv scherm lg

Pagina: 1
Acties:
  • 632 views

Vraag

• djRobinS
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 31-01-2018
Mijn vraag
...
Weet iemand hoe ik een klok op men keuken tv krijg als we er niet heen aan het kijken zijn . Gaat dit via USB ? We willen geen klok op hangen maar enkel op de tv die de werkelijke tijd aangeeft .

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 18:13

AW_Bos

Every day, it's a party day 🎉🎈

Ik heb ook een LG-TV, en dit is naar mijn idee niet mogelijk. Althans, ik heb nog nooit zo'n exotische instelling gezien.

Of je zou iets van een Raspberry-pi moeten bouwen met een applicatie die de tijd laat tonen, en dit via HDMI laten zien :).

Zo is het, en zo gaat het, en zo zal het altijd gaan! 😁

• djRobinS
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 31-01-2018
Ja ik dacht misschien heeft iemand daar zo een app voor pf via het netwerk . Zelf ken ik niks van programmeren en raspery . Tijd dat ik er eens ga in verdiepen

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
Twee topics voor dezelfde vraag is nogal overdreven. Verder in is er een "tijdweergave" als tv uit staat en deze op slot.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True