Collectieve aankoop Litecoin miners (ASIC)

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Beste medetweakers,

Via dit topic wil ik nagaan hoeveel animo er is om deel te nemen aan een collectieve aanschaf van 50 LTC miners (Innosilicon A4+ LTCMaster).

Voorwaarden om deel te nemen:
- Je bent goed op de hoogte van de ROI risico's
- Minimale leeftijd 18 jaar
- Minimale afname: 1 miner
- Bereid om in LTC te betalen
- Bereid om de miner ergens in Nederland te halen (bezorglocatie zal collectief worden afgestemd) of het risico en de kosten te dragen voor het laten versturen van de miner naar een adres naar keuze.
- In staat om op kort termijn (< 7 dagen) te kunnen betalen i.v.m. beperkte beschikbaarheid

Om te voorkomen dat één van de deelnemers (waaronder ikzelf) er vandoor gaat met de investering van anderen wil ik voorstellen om allemaal zelfstandig de crypto over te maken naar een dedicated adres van Innosilicon. Verdere details volgen als blijkt dat er genoeg interesse is.

Tweakers met interesse, laat maar weten hoeveel je er wilt afnemen door te reageren in dit topic. Je kunt ook een PM versturen als je graag je anoniem wilt blijven.

Laten we on topic blijven en geen discussies starten over andere miners, munten of investeringen. Ik kan niet altijd even snel reageren i.v.m. werk. excuses daarvoor.

Hieronder zal een overzicht komen met geïnteresseerden:
................
................
................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:18

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.