Setup: Ryzen 5 1600X (3.6 - 4 GHz) -- MSI B350 Tomahawk -- 1x Gigabyte aorus RTX2080TI Waterforce -- Corsair H150i PRO RGB -- 2x Crucial Ballistix Sport LT 16GB DDR4 -- Samsung 960 EVO 250GB -- Corsair RM1000x-- Toshiba 1TB HDD -- Cougar Conquer
Wat zijn de specs van de schermen en de systemen?
Update de driver eens.
Een tijdelijke oplossing zou kunnen zijn om je systeem niet iedere keer opnieuw op te starten. Dat is waarschijnlijk niet eens nodig.
Update de driver eens.
Een tijdelijke oplossing zou kunnen zijn om je systeem niet iedere keer opnieuw op te starten. Dat is waarschijnlijk niet eens nodig.
Staan die schermen aan of uit bij het opstarten, en hoe zijn ze verbonden?
Heel stom, maar als ze het niet doen, zet ze dan eens aan en uit.
Had ongeveer een zelfde situatie bij mijn vorige werkplek namelijk, ff aan en uit zetten hielp.
Heel stom, maar als ze het niet doen, zet ze dan eens aan en uit.
Had ongeveer een zelfde situatie bij mijn vorige werkplek namelijk, ff aan en uit zetten hielp.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Same here. Ik heb ook 2 schermen aan de pc. Als ik naar huis ga zet ik de pc in slaapstand of helemaal uit. De schermen gaan vanzelf in stand-by. Als ik dan 's morgens weer opstart gaat 1 scherm direct aan. Het andere moet ik dan handmatig aanzetten.
https://www.strava.com/athletes/ralfv
Staan ze wel op de juiste standaard input? Ik had hetzelfde probleem, totdat ik de monitor instelde dat de standaard input op HDMI zit.
Pagina: 1