Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• myown
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 20-06-2019
Mijn vraag
Ik heb een galaxy note 4 die niet meer naar behoren werkte. Er zijn veel dingen op komen te staan wat ik er zelf niet op heb gezet. Ik ben niet technisch onderlegd mbt malware, spyware, firmware maar ik ben er wel achter gekomen dat er iets niet oke is. Naïef ben ik als een kip zonder kop systeemapps gaan verwijderen die ik niet eens kon verwijderen en later terug vond op websites waar ik me totaal niet prettig bij voel.
Mijn telefoon heb ik uitgezet omdat het best hardnekkig is. Net wou ik mijn telefoon weer aanzetten maar hij blijft op het Samsung scherm staan mijn led lampje brandt wel. En de batterij is erg warm.

Ik hoop dat jullie me advies of tips willen geven want ik ben ten einde raad.

Alvast heel erg bedankt, *knip*. Daar is de V&A voor.

Groetjes Patricia

Relevante software en hardware die ik gebruik

Google, Android,

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Back-up maken van mijn gegevens

[Voor 5% gewijzigd door rens-br op 11-01-2018 09:47]

Alle reacties

Anoniem: 34124

Beste Patricia,

Ik zou je graag helpen maar woon niet in de buurt van Arnhem.
Je kunt je Note 4 een hard reset geven.

Dit kost je wel je gegevens tenzij je foto's muziek etc op een SD kaartje hebt opgeslagen.

Verwijder de batterij of zet het toestel uit.
Hou de volumeknop naar beneden ingedrukt tegelijk met de home button (onderaan je scherm) en de power button.

Dan kom je in het menu waarmee je de Note 4 kunt resetten naar fabrieksinstellingen.
Je navigeert erdoorheen met de volumeknoppen en de power knop is zeg maar enter.

Ik kan je straks eventueel nog verder helpen moet nu naar me werk.
Succes!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:39

rens-br

Moderator Mobile & IN
@myown welkom op het forum.

Als je op zoek bent naar iemand die het voor je komt doen, dan kun je het beste even een advertentie plaatsen in: Vraag & Aanbod. Want diensten vragen is op het forum niet toegestaan.

Overigens is een toestel resetten niet super moeilijk en daar zullen we je dan ook bij proberen te helpen. Mocht het echt niet lukken, kun je daarna altijd alsnog een advertentie plaatsen.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True