Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat laatst een beetje te spelen met Surround van Nvidia en het gebruik maken van dual/tripple surround gaming. Nu zag ik daar niks fout in tot dat ik het uitdeed...

De problemen begonnen zich op te stapelen en het uiteindelijke probleem is: Ik kan m'n 3de monitor niet meer gebruiken. (De DVI Kabel) Dit is niet omdat die kapot is omdat die zonder driver nog perfect werkt op de juitste resolutie.

Ik heb het volgende geprobeerd:
  • Resetten naar standaard instellingen Nvidia en reseeten van beeldscherm instellingen in Windows 10 Educatie zelf.
  • Opnieuw installeren van de Nvidia drivers
  • Opnieuw opstarten compute met dubbel mintor (werkt perfect!) Sluit daarna de 3de aan en het probleem begint weer.
Om het een beetje in kaart te brengen wat er dan gebeurd. Alle beeldschermen gaan op zwart maar staan niet uit, dus hij zit op grijs (wat ook mijn Windows kleur is).Zodra het derde beeldscherm erin is gaat windows in 'herstel' modus (volgens m'n logboek). Er komt dan op 1 van me 3 beeldschermen een rare pixels naar voren (groen en paars) en ik kan geen gebruik meer maken van m'n PC. Opnieuw opstarten met 3 beeldschermen gebeurd er ook niks dus dan ga ik weer terug naar dual mintor voor tijdelijk.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Sorry voor m'n nederlandse taal gebruik met spelling en grammatica.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:06
En de hardware die je hebt (Mobo, videokaart, monitoren en alle aansluitingen).

Je kan eens kijken in Windows of hij je beeldscherm heeft "uitgezet".

Dit komt nog wel eens voor.
Verder alle drivers (chipset, video, monitor) installeren, herstarten en kijken of het nu wel goed gaat.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Als ik mijn derde beeldscherm aansluit kan ik geen gebruik meer maken van mn beeldschermen dus dan kan ik niet kijken of hij hem wel of niet ziet.

Over de drivers, heb ik al geprobeerd opnieuw te installeren maar hij blijft het probleem opvolgen.

Ik heb de volgende beeldschermen:
- Philips 278E8QJAB (1)
- Asus VC239H (2)

hij gaat niet op zwart maar grijs dus hij staat daadwelijk nog aan.