Mijn vraag
...
Ik heb een 2 in 1 laptop waarop ik binnenkort 300 video's ga downloaden want ik ga naar reizen naar Turkije met de auto en het wordt een lange reis.
Ook ga ik aantal steden bezoeken en die liggen ver van elkaar af dus weer lang in de auto zitten.
Ik ga mij dan vervelen zonden video's die ik gedownload heb maar ik ben bang dat ik dan niet genoeg video's heb voor de hele reis naar Turkije, binnen Turkije en weer terug naar Nederland.
Maar aan de andere kan heb ik dan volgens mij niet genoeg geheugen maar ik neem het zekere voor het onzeker en open deze topic.
Het gaat om een Medion E1235T
Hier zijn de specs: Besturingssyteem Windows 10
Geheugen 115GB waarvan 99,GB gebruikt en 16,8GB Beschikbaar
Het gaan om video met een lengte tussen de 3 en 59 minuten.
Die video's zijn wel door elkaar.
Heb ik dan genoeg geheugen over of heb ik een USB stick nodig?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Medion E1235T, TDK 4GB USB Stick, Unisys 32MB USB Stick
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Helemaal niets
...
Ik heb een 2 in 1 laptop waarop ik binnenkort 300 video's ga downloaden want ik ga naar reizen naar Turkije met de auto en het wordt een lange reis.
Ook ga ik aantal steden bezoeken en die liggen ver van elkaar af dus weer lang in de auto zitten.
Ik ga mij dan vervelen zonden video's die ik gedownload heb maar ik ben bang dat ik dan niet genoeg video's heb voor de hele reis naar Turkije, binnen Turkije en weer terug naar Nederland.
Maar aan de andere kan heb ik dan volgens mij niet genoeg geheugen maar ik neem het zekere voor het onzeker en open deze topic.
Het gaat om een Medion E1235T
Hier zijn de specs: Besturingssyteem Windows 10
Geheugen 115GB waarvan 99,GB gebruikt en 16,8GB Beschikbaar
Het gaan om video met een lengte tussen de 3 en 59 minuten.
Die video's zijn wel door elkaar.
Heb ik dan genoeg geheugen over of heb ik een USB stick nodig?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Medion E1235T, TDK 4GB USB Stick, Unisys 32MB USB Stick
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Helemaal niets