Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi guys,

iemand ervaring met het aansluiting van Bose speakers (die speciale kabels hebben) op normale luidsprekerdraad?

In mijn huis zit er gewone speaker draad doorheen de muren. Ik zou graag mijn Bose acoustimass set daarop aansluiten.

Ik heb wat opgezocht en ik vond zowel

1. https://www.bose.com/en_u...es/connector_adapter.html
2. Zogezegd strippen van de kabel en aansluiten

iemand ervaring met 1 van de twee?

thanks!

Mat

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Doe eens een foto van de plug aan de bose kant en aan de kant van de speaker zelf, dus zoals ze nu zijn? En dan aan de speakerkamt los uiteraard.
Iets zegt me namelijk dat de kabels aan de speakerkant gewoon losse draadeindjes zijn. Die kun je, desnoods met een kroonsteentje, gewoon aan de draden die al getrokken zijn vast,aken. En dan eind van het draadje dat uit de muur komt aan je speakertjes kartonnen melkpakjes :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 19:34

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:37:
Hi guys,

iemand ervaring met het aansluiting van Bose speakers (die speciale kabels hebben) op normale luidsprekerdraad?

In mijn huis zit er gewone speaker draad doorheen de muren. Ik zou graag mijn Bose acoustimass set daarop aansluiten.

Ik heb wat opgezocht en ik vond zowel

1. https://www.bose.com/en_u...es/connector_adapter.html
2. Zogezegd strippen van de kabel en aansluiten

iemand ervaring met 1 van de twee?

thanks!

Mat
Ik heb ook de bose cinemate 520 en had het zelfde probleem nou ja probleem.. bij bose kan he stekkertjes bestellen die je gewoon op de losse draad kan zetten aan de speaker zijde dan kunnen ze gewoon door de pvc buizen. Aan de recreiver kan heb ik ze afgeknipt en dan met kroonsteentje aan de draden verbonden. Werk perfect sterker nog dit is wat de bose store me ook opgaf als manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Liever dan toch solderen, dan werken met kroonsteentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• core_dump
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08-2024
Dragunov schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:36: