Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• uunal
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 12-06 16:46
Dag allemaal,
Binnenkort (april) krijg ik mijn nieuwe huisje opgeleverd. Daarvoor wil ik een nieuwe tv kopen en eigenlijk het liefst een Oled tv (55/65 inch). Wat is het verstandigste?

* Nu tijdens de cashback acties een tv kopen?
* Tijdens de BTW vrije dagen van de MM een tv kopen?
of * Nog even geduld hebben en tegen de tijd dat ik mijn huisje heb wachten op een mooie prijs.

Natuurlijk is dit moeilijk in te schatten maar wat is jullie ervaring?

Ik wil max 2000 voor een 65inch
en max 1500 voor een 55inch

Alvast bedankt!

• AMDminer
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17:02
quote:
uunal schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:06:
Dag allemaal,
Binnenkort (april) krijg ik mijn nieuwe huisje opgeleverd. Daarvoor wil ik een nieuwe tv kopen en eigenlijk het liefst een Oled tv (55/65 inch). Wat is het verstandigste?

of * Nog even geduld hebben en tegen de tijd dat ik mijn huisje heb wachten op een mooie prijs.

Alvast bedankt!
Hoe langer je wacht, hoe goedkoper de prijzen (over het algemeen genomen).
Er is nu een Grundig 65 inch OLED te krijgen bij de Duitse Mediamarkt voor 1800 euro.

In februari/maart verwacht ik de nieuwe adviesprijzen van de LG voor de 2018 modellen. We hopen allemaal op mooie prijsjes natuurlijk, en dat we dan bijvoorbeeld de 65C7 kunnen krijgen voor ~2000 euro of lager (gezien de Grundig prijs zit er m.i. nog meer dan voldoende marge op die units).

De 55 inch OLED kan je al voor 1500 euro krijgen. Even een paar posts teruglezen of het overzicht van Resinman checken.

Aangezien je in april gaat verhuizen, zou ik die periode sowieso afwachten.

AMDminer wijzigde deze reactie 10-01-2018 18:31 (6%)

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica

Visit Nambia; it's covfefe!

quote:
uunal schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:06:
Dag allemaal,

Alvast bedankt!
Het is niet handig om in een algemeen topic persoonlijk aankoopadvies te vragen. Afgesplitst naar een eigen topic.

Het woord "me" ≠ "mijn". Wel het irritantste woord van het jaar.

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*