Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Slave device in Domoticz reageert niet goed

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• niekvanoost
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 16-01 10:24
Ik heb vandaag mijn goedkope chineese NEO Coolcam Light Switch binnengekregen. 2 kanaals. Hij wordt herkend door Domoticz, als het zijnde een onbekend apparaat, maar ik kan de 3 kanalen van het apparaat gebruiken en schakelen vanuit Domoticz.
Ik wil graag 1 kanaal gebruiken als extra schakelaar op een bestaande lamp. Daar zit nu ook een Z-Wave Schakelaar op en die werkt prima. Dus ik dacht, ik voeg die schakelaar toe als slave op mijn NEO Switch.

In het dashboard zie ik netjes het icoontje van de lamp aangaan maar het fysieke licht blijft uit. Wat kan ik hier aan doen?

Ik heb het al met een Blocky script geprobeerd, dat werkt opzich wel, maar niet heel ideaal en een beetje traag. Het zou anders moeten kunnen ;)
Blocky Slave

niekvanoost wijzigde deze reactie 10-01-2018 19:42 (6%)

Alle reacties

• niekvanoost
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 16-01 10:24
Ik heb het anders opgelost.
Zowieso was mijn Domoticz niet goed up to date, dus dat loste in ieder geval al een probleem op dat het apparaat niet goed herkend was.
Daarna heb ik een groep gemaakt waarbij ik de NEO switch als activering apparaat heb toegevoegd. Tadaa!

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2018 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*