Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YadeRofl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06-2023
Beste mensen,

Ik was van plan een nano ledger s te kopen en zocht naar de officiele resellers. Daartussen staat ook een bedrijf genaamd "Coyab.com" hun bieden in nederland de nano ledger aan voor 79 euro, fors lager dan de andere officiele resellers die een bedrag rond de 250 eur vragen.

Nu heb ik de vraag; is iemand bekend met coyab.com? Het klinkt te goed om waar te zijn. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:30

thunderlight

Tja...

de bedragen van 250 euro vind ik persoonlijk te gek voor woorden.
Heb zelf onlangs ook een Ledger gekocht bij : https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-nano-s
en netjes binnen een paar dagen geleverd.
Moet wel zeggen dat ze momenteel out of stock zijn bij de meeste leveranciers als ik zo een beetje rond kijk

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

orf

Die 79 was zo'n beetje de originele prijs, maar blijkbaar is die prijs omhoog geschoten omdat ze niet geleverd kunnen worden.

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=768837&deliveryCountry=NL

Coyab.com is ingeschreven bij de KvK al zegt dat niet heel veel. Ze lijken niet aangesloten te zijn bij een keurmerk. Je rekent af met Paypall en die biedt wel wat kopersbescherming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 21:49

Rannasha

Does not compute.

Ledger heeft de leveringen tijdelijk stopgezet zodat ze tijd hebben om de productie op een redelijke manier op te schalen. Leveringen gaan op 19 maart pas weer van start.

Dat betekent dat resellers die nog voorraad hebben natuurlijk de hoofdprijs kunnen vragen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 18:15
orf schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:35:
Die 79 was zo'n beetje de originele prijs, maar blijkbaar is die prijs omhoog geschoten omdat ze niet geleverd kunnen worden.

[afbeelding]

Coyab.com is ingeschreven bij de KvK al zegt dat niet heel veel. Ze lijken niet aangesloten te zijn bij een keurmerk. Je rekent af met Paypall en die biedt wel wat kopersbescherming.
Je hebt weinig aan kopersbescherming als je ledger na een maandje leeg getrokken is.
Ik zou dit alleen bij ledger bestellen en dan nog heel goed kijken of deze niet frauduleus is.

editje, snel even gekeken op die website, is nog geen jaar oud, de ledger url = http://coyab.com/product/tshirt/ wat vreemd is en dan bij de contact icoontjes staat alles nog op standaard wordpress meuk. Het adres aan de rechterzijde is een standaard New York adres.

Niks kopen daar dus is mijn advies.

[ Voor 15% gewijzigd door wes- op 10-01-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YadeRofl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06-2023
ik vraag me toch af hoe deze shop is goedgekeurd door ledger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich kan je gewoon een Ledger ergens anders kopen als je de prijs ervoor overhebt. Maar let er wel op dat je zelf de wallet seed genereert. Op internet staan volop verhalen van mensen die bijv. via eBay er eentje hadden gekocht met een wallet seed onder een silver papiertje. Dat is 100% een scam om je wallet te legen. Maar in principe kan je zo'n ebay apparaat wel gebruiken mits je een nieuwe wallet seed genereert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 09:03

Jebus4life

BE User

IK heb er eerder op de week eentje besteld bij Ledger zelf, was 90€ ofzo met dan levertijd vanaf 21 maart. Gezien de drukte wou ik ook niet riskeren dat ik nog een maand wacht en dat het dan al mei ofzo is tegen dat ik hem krijg...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:35
Bizar, heb zelf een Ledger Nano S besteld op 5 januari, die kostte toen 70,18. Kwam dan nog verzendkosten bij van 13,10 via DHL. Nu kijk ik net inderdaad, staat het op pre-order 21 maart en kosten 95,59 (wel met free shipping).

Overigens komt er echt net 30 minuten geleden een mailtje binnen dat mijn order verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 18:15
Dagion schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:11:
Bizar, heb zelf een Ledger Nano S besteld op 5 januari, die kostte toen 70,18. Kwam dan nog verzendkosten bij van 13,10 via DHL. Nu kijk ik net inderdaad, staat het op pre-order 21 maart en kosten 95,59 (wel met free shipping).

Overigens komt er echt net 30 minuten geleden een mailtje binnen dat mijn order verzonden is.
Iets met vraag en aanbod denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 08:10
Ik had hem ook net voor de prijsverhoging, 83 euro inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Dagion schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:11:

me2, samen met collega. Stond even raar te kijken toen hij de dag er op 25€ duurder was en niet op voorraad :P Zo met Spectre en Meltdown vind ik het toch wel verstandig om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

thunderlight schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:35:
de bedragen van 250 euro vind ik persoonlijk te gek voor woorden.
Heb zelf onlangs ook een Ledger gekocht bij : https://www.ledgerwallet.com/products/ledger-nano-s
en netjes binnen een paar dagen geleverd.
Moet wel zeggen dat ze momenteel out of stock zijn bij de meeste leveranciers als ik zo een beetje rond kijk
Dat is toch gewoon de officiele ledger shop? Of heb ik dat verkeerd? Ik wilde vorig jaar ook al een ledger aanschaffen, zag toen inderdaad de prijs van 70 euro en dacht dat ik nog wel heel even kon wachten. Nu inderdaad een flinke prijsstijging, maar 95 euro heb ik er wel voor over.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:36:
[...]

Dat is toch gewoon de officiele ledger shop? Of heb ik dat verkeerd? Ik wilde vorig jaar ook al een ledger aanschaffen, zag toen inderdaad de prijs van 70 euro en dacht dat ik nog wel heel even kon wachten. Nu inderdaad een flinke prijsstijging, maar 95 euro heb ik er wel voor over.
Ze hebben de prijs inderdaad verhoogd. Heb 'm vorige week nog voor de oude prijs kunnen bestellen (iets van 82,- incl. verzendkosten), maar zag van het weekend ineens dat hij op pre-order stond. Niet zo gek dat ze meer vragen, dat is gewoon marktwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:08:
[...]

Ze hebben de prijs inderdaad verhoogd. Heb 'm vorige week nog voor de oude prijs kunnen bestellen (iets van 82,- incl. verzendkosten), maar zag van het weekend ineens dat hij op pre-order stond. Niet zo gek dat ze meer vragen, dat is gewoon marktwerking.
Absoluut!

Wat jullie ook doen; koop NOOIT een Ledger van Ebay of zo. Check hier een bizar verhaal van iemand die op die manier gescammed blijkt te zijn:

https://www.reddit.com/r/..._the_thief_that_stole_my/

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:30:
[...]

Absoluut!

Wat jullie ook doen; koop NOOIT een Ledger van Ebay of zo. Check hier een bizar verhaal van iemand die op die manier gescammed blijkt te zijn:

https://www.reddit.com/r/..._the_thief_that_stole_my/
Je kan prima een Ledger via ebay kopen. Zie mijn post hierboven ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zie je post inderdaad. Ik zou mijn vingertjes er niet aan willen branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 12:39
zojuist een actie, de Ledger Nano S is nu met 20% korting te verkrijgen t/m 24 22 oktober 2018 a.s.
info:
https://www.ledger.com/

[ Voor 8% gewijzigd door NielsTn op 19-10-2018 11:22 . Reden: typo correctie, actie loopt tm 22 oktober ]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dZinee
  • Laatst online: 16-09 13:35
Dezelfde actie is nu ook ingegaan bij de NL resellers https://www.hardwarewalletonline.nl/product/ledger-nano-s/ voor als je hem snel nodig hebt. Zolang je hem maar niet via ebay koopt :O. Niels weet je zeker dat het t/m 24 oktober is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Laatst online: 24-09 12:39
dZinee schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:06:
Dezelfde actie is nu ook ingegaan bij de NL resellers https://www.hardwarewalletonline.nl/product/ledger-nano-s/ voor als je hem snel nodig hebt. Zolang je hem maar niet via ebay koopt :O. Niels weet je zeker dat het t/m 24 oktober is?
zie herstel, actie loopt tm 22 oktober.
Ik heb hem via ledger.com (de producten) besteld, en de next day met DHL geleverd/ontvangen gekregen.

[ Voor 11% gewijzigd door NielsTn op 19-10-2018 11:23 ]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Pagina: 1