"I sit in my room and imagine the future."
dan geef je alleen en link naar je homepage en zet daar al je sig inOp donderdag 12 juli 2001 16:07 schreef Belegen_Kaas het volgende:
TE klein om precies te zijn
nu kank nie alles kwijt wat ik erin kwijt wil
They made me do it.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
en als je url nou zo lang is dattie daar nie ingaat?? nog niet ondenkbaarOp donderdag 12 juli 2001 16:09 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
dan geef je alleen en link naar je homepage en zet daar al je sig in
Verwijderd
Vind het jammer dat hij ook alles meteelt dat tussen tags staan, niet hellemaal eerlijk .
bv een link telt hij ook mee. En dan heb ik vaak net iets te weinig ruimte om een mooi stukkie uit een film te quoten (omdat ik nogal veel films kijk/heb).
Dus gewoon tekens die buiten de tags staan excluden, en ik kan lekker door gaan met quoten
deze komt trouwens uit Rembo & Rembo (stukkie over de Gluurbuur in de Bijlmer heheh
EDIT:Voor de de duidelijkheid ik bedoel dus url= etc. dat telt hij ook mee
ik wou bij me 700e post erbij zetten dat het post nr 700 is, en nu zit ik al op 753, nu op 754
verder is het allemaal onzin wat je er hebt staan wat me niet interreseert dus groter moet het ECHT niet...
zo
[topic=182195]Op donderdag 12 juli 2001 16:15 schreef Fallen_angel het volgende:
Euh tja, ik zou wel graag piccies in de ondertitel zien
je hebt toch al een icoon? das genoeg... als je verder pics wilt laten zien zet je die maar ergens in een topic waarvan jij vindt dat ze er moeten staan...
(ik wil niet de hele tijd jouw hoofd zien
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Ik ben het hier ook helemaal mee eens heb die site maar uit mn sig gehaald kan ik wat meer typenOp donderdag 12 juli 2001 16:15 schreef Belegen_Kaas het volgende:
[..]
DAAR benk t nou helemaal mee eens...
1
| <br> tags gebruiken |
dan lijkt de thread meteen zo lang.
maar bij mij zittuh me specs erin, niet dat er erg veel te patsen valt, maargoed..Op donderdag 12 juli 2001 16:18 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ik ben het hier ook helemaal mee eens heb die site maar uit mn sig gehaald kan ik wat meer typen
.... Ik weet het ook niet
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Precies, en anders staat het ook zo stom als je maar 1 zinnetje te zeggen hebtOp donderdag 12 juli 2001 16:22 schreef mbvisiontt het volgende:
Groot zat, anders hebben we dalijk pagina's vullende sigs ipv discussies.
Verwijderd
Je sig is nu IMHO al asociaal lang. Je kunt beter wat meer naast elkaar zetten, want zo'n toren is knap irritant als iedereen dat zou gaan doen. We weten zonder 50 regels in je sig ook wel wie je bentOp donderdag 12 juli 2001 16:07 schreef Belegen_Kaas het volgende:
TE klein om precies te zijn
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
zoals dit?? vindt jij DIT STOM STAAN?!Op donderdag 12 juli 2001 16:24 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
Precies, en anders staat het ook zo stom als je maar 1 zinnetje te zeggen hebt
Verwijderd
Nee, nu niet, omdat er een quote bovenstaat. Maar als die quote er niet was, dan was het wel oerlelijkOp donderdag 12 juli 2001 16:30 schreef Belegen_Kaas het volgende:
[..]
zoals dit?? vindt jij DIT STOM STAAN?!
o jah, da's waar, ik ben beroemdOp donderdag 12 juli 2001 16:29 schreef Exirion het volgende:
[..]
Je sig is nu IMHO al asociaal lang. Je kunt beter wat meer naast elkaar zetten, want zo'n toren is knap irritant als iedereen dat zou gaan doen. We weten zonder 50 regels in je sig ook wel wie je bent
izzut zo beter??
das beter ja.Op donderdag 12 juli 2001 16:32 schreef Belegen_Kaas het volgende:
[..]
o jah, da's waar, ik ben beroemd
izzut zo beter??
Verwijderd
Kun je goed mŽn sig lezenOp donderdag 12 juli 2001 16:38 schreef Belegen_Kaas het volgende:
[..]
JAH!
die van mij is nu toch ook wel goed te lezen??Op donderdag 12 juli 2001 16:42 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Kun je goed mŽn sig lezen
anders kunnen jullie nie lezen dat ik perfect ben en jullie niet
Verwijderd
Wat staat hier ben niet goed in FransOp donderdag 12 juli 2001 16:43 schreef Belegen_Kaas het volgende:
[..]
die van mij is nu toch ook wel goed te lezen??
anders kunnen jullie nie lezen dat ik perfect ben en jullie niet
Moi, je suis unique du monde!!!
Veel beter jaOp donderdag 12 juli 2001 16:32 schreef Belegen_Kaas het volgende:
o jah, da's waar, ik ben beroemd
izzut zo beter??
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
da zeg ik, ik ben perfectOp donderdag 12 juli 2001 16:47 schreef Exirion het volgende:
[..]
Veel beter ja
Op donderdag 12 juli 2001 16:52 schreef Belegen_Kaas het volgende:
da zeg ik, ik ben perfect
Intentionally left blank.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Op donderdag 12 juli 2001 16:11 schreef Belegen_Kaas het volgende:
[..]
en als je url nou zo lang is dattie daar nie ingaat?? nog niet ondenkbaar
Ik denk niet dat je iets aan een homepage hebt als deze een url heeft van zon 350 tekens.
meer sig is meer troep tussen leuke reacties.
dan nu ook maar mijn mening:
het lijkt me het beste en handigste dat niet het aantal tekens beperkt wordt van je sig. (heeft als nedeel dat je nog steeds 7 of 10 of weet ik hoeveel regels kunt hebben, afgelopen dagen al 2 keer opgevallen)
wat me beter lijkt is dat de sig. gewoon beperkt wordt tot een aantal regels, 3 of 4... dan kan er heel wat staan, maar dan blijft het binnen die aantal regels...
ik weet alleen niet of dit technisch mogelijk is...
Als het aan mij lag was hij gewoon maximaal 1 regel en niks meer.
Ik denk dat dit heel moeilijk of bijna onmogelijk is. Het lettertype moet fixed zijn om te weten hoeveel tekens er precies op 1 regel passen, en dat is hier niet het geval.Op donderdag 12 juli 2001 18:29 schreef HaaZie het volgende:
wat me beter lijkt is dat de sig. gewoon beperkt wordt tot een aantal regels, 3 of 4... dan kan er heel wat staan, maar dan blijft het binnen die aantal regels...
ik weet alleen niet of dit technisch mogelijk is...
Verwijderd
Ik heb liever dan 4 volle regels.
En van mij mag ie eik ook wel wat groter die sig