Toon posts:

Blikkie in de toekomst? Waarom naar HK?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een post met bovenstaande tekst gepost, maar binnen 2 minuten oid istie weer verdwenen. Doordat ik hier regelmatig met firewall problemen zit post ik het weer in een ander forum.

DAN pas krijg ik de melding dat 't verhuisd is naar de HK :( en daarbij op m'n kop. :(

Als admin moet je ook verantwoordelijkheid tonen om NIET topics te moven naar delen waar niet iedereen bij kan. |:(

Ik start (een naar mijn inzien) best wel interessnte discussie die daarop gelijk buiten mijn bereik gezet wordt.

Waarschijnlijk begrijp je dat ik een beetje hiervan moet :'( en :r

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Je hebt zo'n topic op W&L geopent, maar qua inhoud was 't niet echt boeiend vor dat forumdeel. Zodoende is er een slotje op gevallen.

Extrapoleren van huidige data is niet wat we onder visie verstaan iig.

betreffende de topis die je dan opeens niet meer kan zien. In de FAQ staat daar iets over en dat is iets als "pech". Je hebt zelf de verantwoordelijkheid om een redelijk niveau qua topic te maken en deze te plaatsen. Een objectieve mod vindt jou inschatting te hoog en moved 'm naar 't juiste niveau. Dan is 't probleem dus dat je zelf een verkeerde inschatting hebt gemaakt en dus een verkeerd forum hebt gekozen (of een verkeerde topic) zodat 't probleem weer bij jou zelf ligt.

* Delerium gaat wel vaker kort door de ebocht

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb je topic in SU gezet omdat het ten eerste absoluut niet de eerste keer is dat er zo'n topic wordt geopend. Verder hoort het eerder nog in SG thuis dan in HA, want er valt weinig technisch onderbouw over te filosoferen. Het is een soort dromen over de mooie toekomst :)

Dat jij niet in HK kan komen is jammer, maar als HK er niet was geweest dan was er hoogstwaarschijnlijk een slotje op gegaan. En deze discussie is nu al zooo vaak gevoerd, dan moet je maar eens searchen in LA.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-11 00:24

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ik vind dat hij ook naar SG moet. Toevallig zie ik dit later dan mijn reactie in die topic erover.

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Vooral niet reageren..
Kom op HlpDsk! Kom bedien me eens van een repliek!

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik snap wat jullie zeggen, maar dan nog is het zeer ONBELEEFD, om niet te zeggen ONBESCHOFT om iemand dan NIET op de hoogte te stellen.

BTW ik dacht mijn stellingen redelijk met een technische ondersteuning onderbouwd te hebben als ik over een maximale SFT (Single foton transistor) snelheid praat. Maar OK, Jullie lezen en beoordelen NIET en VERWIJDEREN zonder MEDEDELEN. (8>

KORTOM IK BEN PISSED OFF. :(
DIT FORUM zal mij dan ook NOOIT meer zien vanwege onbeschoft gedrag van de ADMINS. Er bestaat ook nog zoiets als Copyright. DIT HEBBEN JULLIE MET VOETEN GETREDEN.

edit:

beetje overkill aan smiles

Verwijderd

Topicstarter
BTW:

ADMIN op GOT is blijkbaar GOD

Maar lezen wordt niet op getest!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 13 juli 2001 07:44 schreef mousey het volgende:
BTW:

ADMIN op GOT is blijkbaar GOD

Maar lezen wordt niet op getest!
Neehoor, je hebt alleen meer rechten en verantwoordelijkheden, op het forum.
Verder is een moderator vrijwel hetzelfde als een gewone user. (HlpDsk is iig geen Administrator, maar een "gewone" Global Moderator)

Het nadeel is dat je het, als moderator, nooit voor iedereen goed doet.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47
Op vrijdag 13 juli 2001 07:57 schreef ACM het volgende:
Het nadeel is dat je het, als moderator, nooit voor iedereen goed doet.
Precies, dus al die users moeten gewoon eens kappen met dat gezeik. Ga zelf eerst maar eens modje worden op een druk forum (maar aub niet hier!)

• IceStorm
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 13 juli 2001 07:41 schreef mousey het volgende:
Er bestaat ook nog zoiets als Copyright. DIT HEBBEN JULLIE MET VOETEN GETREDEN.
Uhm? Hoezo dat in hemelsnaam? Dat je het vervelend vindt dat je topic verplaatst is kan ik me voorstellen en daar zal ik me ook niet meer mee bemoeien maar er wordt echt NERGENS copyright geschonden? Wat jij hier op GoT tikt is niet VAN jou.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:37
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als Copyright.
[..]
Inderdaad!
©1998-2001 GoT

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Op vrijdag 13 juli 2001 08:00 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Precies, dus al die users moeten gewoon eens kappen met dat gezeik. Ga zelf eerst maar eens modje worden op een druk forum (maar aub niet hier!)
Ik ga het gedrag van Mousie zeker niet goed praten, maar... >:)

Als je niet tegen het gezeik kan dan zit je op de verkeerde plek.
Een gebruiker wil gewoon uitleg, en dat kreeg hij niet voldoende. En dan krijg je zo'n sneeuwbal effect. Sommige modjes moeten ook eens wat aan hun image gaan doen, en niet steeds gaan lopen roepen dat ze in hun recht staan! Das lekker als je dat als gebruiker te horen krijgt.. Moet je jezelf eens verplaatsen in de rol van gebruiker, dan weet je hoe het overkomt. Ik vind GOT nog steeds een gezellig forum, maar hoe sommige reageren op vragen van de enkele, in mijn ogen, foute gemodereerde topics, is een doorn in mijn oog. Ik heb zelf een helpdeskfunctie op werk, maar je dacht toch niet dat er ook maar iemand belt over hoe goed alles toch draait, nee je krijgt alleen maar gezeik en opmerkingen? Die mensen zeik ik ook niet (altijd) af, als ze weer iets willen of juist niet. Als je complimentjes zoekt moet je directeur worden.

Verwijderd

Topicstarter
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als Copyright.
[..]
--------------------------------------------------------------------------------

Inderdaad!
quote:
©1998-2001 GoT
Er is dus nergens een END USER AGREEMENT oid. waardoor COPYRIGHT overruled word.
Niemand gaat specifiek met afstand van COPYRIGHT accoord, dus is het COPYRIGHT van de schrijver.

De page layout is van GOT de INHOUD is van de gebruikers, tenzij ze hiervan op de een of andere manier afstand van doen. Ik heb dit dus niet gedaan en verwacht dan ook dat mijn artikel verwijderd wordt!

Dit geld voor AL mijn reacties en geschriften die ik op dit forum heb geplaatst.

:(

Verwijderd

Beste mousey, jij plaatst vrijwillig hier een bericht.
Vergelijk het met een briefje in iemands brievenbus doen, jij hebt het geschreven, maar je kunt de ontvanger niet meer dwingen het te vernietigen of terug te geven, je hebt het immers aan hem gegeven. Daarnaast kun je dan ook niet meer bij je briefje als die persoon je niet in zijn huis wil.
GoT zal nooit jouw posts gebruiken voor publicatie buiten dit forum, waardoor er absoluut geen sprake is van copyrightschending.
Trouwens, volgens mij is er nog geen jurisprudentie over copyright van dit soort dingen :)

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien de dingen WEL openbaar worden gemaakt, zij het niet in publicaties, maar WEL openbaar, BLIJF ik bij mijn (in mijn optiek redelijke) EIS.

Zo niet kan het natuurlijk ook via een deurwaarder, advokaat en eventueel misschien nog een rechter indien nodig.

(Denk maar eens aan Intelectueel eigendom)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik vind eerlijk gezegd dat je nu een beetje overdreven doet... de argumenten hierboven zijn toch duidelijk?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 14:32 schreef mousey het volgende:
Aangezien de dingen WEL openbaar worden gemaakt, zij het niet in publicaties, maar WEL openbaar, BLIJF ik bij mijn (in mijn optiek redelijke) EIS.
Aangezien ik nu moe word van je geschreeuw (door met hoofdletters te schrijven - ik kan zelf prima de hoofdpunten onderscheiden van de bijzaken hoor) verzoek ik je vriendelijk om daar onmiddellijk mee te stoppen.
Nee je eis is niet redelijk, je verstuurt je mededeling met de wetenschap dat het daardoor automatisch alhier gepubliceerd wordt, dus kun je wat dat betreft geen aanspraak meer maken op copyright.
Zo niet kan het natuurlijk ook via een deurwaarder, advokaat en eventueel misschien nog een rechter indien nodig.

Je beseft dat je een zaak kunt verliezen door schrijffouten? :+
Doe niet zo kinderachtig joh.

Verwijderd

Topicstarter
Ik eis nogmaals dat al mijn communicatie en daaraan gekoppelde berichten per 01-08-2001 verwijderd zijn.

Zo niet zal ik verdere stappen ondernemen.
Tevens verlang ik dat mijn account volledig verwijderd wordt zonder enig residu achter te laten, aangezien ik mij hiermee beroep op de wet perssonsregistratie.

Verwijderd

Topicstarter
Ik eis nogmaals dat al mijn communicatie en daaraan gekoppelde berichten per 01-08-2001 verwijderd zijn.

Tevens verlang ik dat mijn account volledig verwijderd wordt zonder enig residu achter te laten, aangezien ik mij hiermee beroep op de wet persoonsregistratie.

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Tja, als je het zo brengt... :?

Waar heb je het over?! Overdrijven is ook een vak. Deed ik mijn best.. Laat maar.. :( Het ging me ook om de posting.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 juli 2001 14:47 schreef mousey het volgende:

Tevens verlang ik dat mijn account volledig verwijderd wordt zonder enig residu achter te laten, aangezien ik mij hiermee beroep op de wet persoonsregistratie.
Muuuwwhahahahah :D Sorry, ik liet me even gaan. Mijn nederige excuses voor dit ongepaste gedrag :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Heb je er wel eens bij stil gestaan dat er op een forum als GoT regels gelden die door de makers/beheerders worden gesteld? Als jij je registreert op dit forum, dan ga je automatisch akkoord met die regels. Blijk je het er achteraf niet mee eens te zijn, jammer dan. Je kunt je helemaal nergens op beroepen. Je hebt volledige inzage in de totale regelgeving, dus het forumbeheer valt niks te verwijten.

Verwijderd

[b]Op vrijdag 13 juli 2001 14:32
...
...
Ze zien je aankomen. Hou je ons op de hoogte?

Oh lijkt me lastig als je hier niet meer komt.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ik eis dat je voor 01-08-2001 een som van Fl. 100.000,- voldoet omdat je schuldig bent aan het overtreden van de hier geldende regels. Je bent aan het flamen, je maakt misbruik van hoofdletters en je dubbelpost.

Als dit niet op de bovengenoemde datum voldaan is zien wij ons helaas genoodzaakt dit op een andere manier op te lossen. Denk hierbij aan een knokploeg oid.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Topicstarter
Voor de laatste maal:

Ik sommeer u, de beheerder en de verantwoordelijke van Gathering of Tweakers, hierna te noemen GOT, al mijn gegevens, en daaraan gerelateerde gegevens per 01-08-2001 verwijderd, of dusdanig onherkenbaar gemaakt worden dat deze niet meer naar mijn persoon te herlijden zijn in welke zin dan ook.

Hiermede herroep ik formeel het aan GOT, niet uitdrukkelijk verleende recht op registratie van enig persoonsgegeven, en de daarbij behorende data, met als basis de wet persoonsregistratie (WPB, artikel 8 sub a en indien nodig ook sub b). Waar de volgende strekking te vinden is:
De kwalificatie van de WBP als dwingend recht heeft tot gevolg dat een rechtshandeling waarbij afstand wordt gedaan van de door de WBP toegekende rechten in beginsel wegens strijd met de openbare orde nietig is op grond van artikel 3:40 van het Burgerlijk Wetboek (BW).
en
In dit verband kan worden gewezen op artikel 8, onder a, van de WBP waarin bepaald wordt dat gegevensverwerking geoorloofd is als de betrokkene daarvoor zijn ondubbelzinnige toestemming heeft verleend. Aan de gegeven toestemming worden wel zware eisen gesteld. Dit ligt in het verlengde van het BW.
Hopende u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben, verwacht ik dan ook van u dat u aan deze sommatie zult voldoen.
Indien op de gestelde datum blijkt dat er geen actie uwerzijds is ondernomen om aan deze sommatie te voldoen zullen er stappen ondernomen worden, waarbij een geldelijke tegemoetkoming geeist zal gaan worden ter hoogte van de somma van fl 22.31 ofwel 10 Euro per dag, te rekenen vanaf 01-08-2001, zijnde de datum van de termijn genoemd in de sommatie, inclusief de daarover te verrekenen wettelijke rente.

Hartelijke groeten,

De eigenaar en gebruiker van de op GOT bekende gebruikersnaam Mousey.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 13 juli 2001 15:39 schreef Burat het volgende:

[..]

Ik eis dat je voor 01-08-2001 een som van Fl. 100.000,- voldoet omdat je schuldig bent aan het overtreden van de hier geldende regels. Je bent aan het flamen, je maakt misbruik van hoofdletters en je dubbelpost.

Als dit niet op de bovengenoemde datum voldaan is zien wij ons helaas genoodzaakt dit op een andere manier op te lossen. Denk hierbij aan een knokploeg oid.
:D

Aannames zijn fataal.

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op vrijdag 13 juli 2001 15:43 schreef mousey het volgende:
Voor de laatste maal een hoop geblaat
Ga het eerst maar eens door de spellingscontrole heenhalen.. Pff.. wat een spel-, taal- en stijlfouten zie ik binnen 15 seconden lezen zeg.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

whoehahahahaha.... lol :P

sorry, meer schiet me niet te binnen na het lezen mr Mousey's wijze woorden

:7

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

This reminds me of somebody... DextersLab :P

• Daniel
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701

Leuk plan, maar daar is de Wet Persoonsregistratie niet voor bedoeld. Alle informatie die jij hier op GoT zet is vrijwillig. Verder wordt er helemaal niets mee gedaan (en dat staat ook in de FAQ). Bovendien geldt de WPR niet voor dit soort eenvoudige gegevens. Als we een heel klantenbestand aan zouden leggen van alle GoT users en dat zouden verpatsen aan Dell (ik noem maar een dwarsstraat) zouden we wel meldingsplichtig zijn.

Copyright schending vindt pas plaats als wij jouw teksten gaan gebruiken voor doeleinden waar jij geen toestemming voor hebt gegeven. Door hier (vrijwillig) berichten te posten geef je impliciet toestemming voor gebruik van je teksten op dit forum. Daaronder valt ook het verplaatsen en verwijderen van postings.

Als er sprake is van ernstige persoonlijke schade vanwege deze postings zou een rechter ons kunnen verplichten ze te verwijderen. Als je niet met betere argumenten kunt komen dan "dit forum is klote" heb je pech.

En van je compleet kansloze en belachelijke dreigacties met advocaten en deurwaarders zijn we totaal niet onder de indruk.

Verwijderd

Volgens mij is dat gewoon een Modder die de vakantiemodders wil testen op stressbestendigheid ofzo :D

Anders is er volgens mij iemand de realiteit uit het oog aan het verliezen.

Verwijderd

Topicstarter
Ook voor bedreiging
Denk hierbij aan een knokploeg oid.
kan men een procedure verwachten indien niet aan mijn eisen voldaan wordt.

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Oke, even iets meer serieus.. :)
Op vrijdag 13 juli 2001 15:43 schreef mousey het volgende:
Voor de laatste maal:
Ik sommeer u, de beheerder en de verantwoordelijke van Gathering of Tweakers, hierna te noemen GOT, al mijn gegevens, en daaraan gerelateerde gegevens per 01-08-2001 verwijderd, of dusdanig onherkenbaar gemaakt worden dat deze niet meer naar mijn persoon te herlijden zijn in welke zin dan ook.
Herlijden.. *proest*. Oke, herleiden dus. Maareh.. de beheerder van deze site heeft het niet gepost. Dat heb jij gedaan. Als je dat nu niet meer wil, ben je te laat. Dat is hetzelfde als iets in een krant zetten, iets op televisie zeggen, etc.
Hiermede herroep ik formeel het aan GOT, niet uitdrukkelijk verleende recht op registratie van enig persoonsgegeven, en de daarbij behorende data, met als basis de wet persoonsregistratie (WPB, artikel 8 sub a en indien nodig ook sub b). Waar de volgende strekking te vinden is:

[...]

en

[...]
Wat een geblaat. Door het op de submitbutton drukken geef je toestemming het op te slaan. Sim-pel.

Buiten dat: je snapt geen kont van die hele wet. Dat GAAT hier helemaal niet over.. ghehehe..
Hopende u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben, verwacht ik dan ook van u dat u aan deze sommatie zult voldoen.
Indien op de gestelde datum blijkt dat er geen actie uwerzijds is ondernomen om aan deze sommatie te voldoen zullen er stappen ondernomen worden, waarbij een geldelijke tegemoetkoming geeist zal gaan worden ter hoogte van de somma van fl 22.31 ofwel 10 Euro per dag, te rekenen vanaf 01-08-2001, zijnde de datum van de termijn genoemd in de sommatie, inclusief de daarover te verrekenen wettelijke rente.
Ja hoor.. Wat een onzin! Enne... leer eerst eens euro's naar guldens omrekenen.. Hehehehe..
Hartelijke groeten,
niet liegen, daar meen je niets van.
De eigenaar en gebruiker van de op GOT bekende gebruikersnaam Mousey.
En tot ons aller vermaak zal je tot in eeuwigheid de eigenaar van die nick blijven. En als zodanig op GoT te bekijken, inclusief posts. >:)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 13 juli 2001 15:54 schreef mousey het volgende:
Ook voor bedreiging
[..]

De bedreiging is niet uitgevoerd door een medewerker van het forum, maar door een gebruiker.

Dit argument gaat niet op.

(Als je al zou denken dat dit een serieus bedoelde tekst is, die je quote)

Aannames zijn fataal.

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op vrijdag 13 juli 2001 15:54 schreef mousey het volgende:
Ook voor bedreiging
[..]

*slik* Ik neem het terug, goed ;) :P

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 13 juli 2001 15:43 schreef mousey een flinke bak onzin
Artikel 36 WBP

1. Degene aan wie overeenkomstig artikel 35 kennis is gegeven van hem betreffende persoonsgegevens, kan de verantwoordelijke verzoeken deze te verbeteren, aan te vullen, te verwijderen, of af te schermen indien deze feitelijk onjuist zijn, voor het doel of de doeleinden van de verwerking onvolledig of niet ter zake dienend zijn dan wel anderszins in strijd met een wettelijk voorschrift worden verwerkt. Het verzoek bevat de aan te brengen wijzigingen.

Oftewel...als je met een goede reden kunt komen waarom we je gegevens zouden moeten verwijderen of anderszins wijzigen dan kan dat, mits technisch mogelijk.

En dat gedreig met dwangsommen en dergelijke is triest, dus stop daar maar mee.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

mvds

Totally awesome!

Ik zit hier letterlijk met tranen in mijn ogen (nee niet overdreven)... Wat een humor zeg. Zijn Tom en HlpDsK weer bezig ofzo? Whoehahahahahaha....

Copyright op posts, hoe verzin je het? En dan nog eisen dat alles weggehaald word.. :D

rechter: waar wordt de verdachte van beschuldigd?
advocaat: van het illegaal verplaatsen van een topic op zijn forum edelachtbare.
rechter: hoe durft ie?
advocaat: stond in de policy en FAQ dat hij dat mocht edelachtbare.
rechter: is de eiser daarvan op de hoogte gesteld?
advocaat: elke gebruiker wordt ervan op de hoogte geacht te zijn edelachtbare.
rechter: waar hebben we het hier dan over???

Kom op zeg... wat wil je nou bereiken? Wil je laten zien dat je de FAQ niet gelezen hebt? Nou dat was al duidelijk bij de eerste post in dit topic hoor. Maar of jij nou je zin krijgt of niet, ik wil je even bedanken voor dit heerlijke stukje vermaak. En dat zo voor het weekend. Dat gaat er wel in... :) :D :Y)

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 15:59 schreef Daniel Kegel een half wetboek over:

[..]

Artikel 36 WBP

1. Degene aan wie overeenkomstig artikel 35 kennis is gegeven van hem betreffende persoonsgegevens, kan de verantwoordelijke verzoeken deze te verbeteren, aan te vullen, te verwijderen, of af te schermen indien deze feitelijk onjuist zijn
daniel: 't gaat hier ten eerste om persoonsgegevens, dus de hele discussie rondom verwijderen van posts gaat niet op. Dat een account verwijderd moet worden kan alleen als er sprake is van ' feitelijke onjuistheden' , en daar gaat het niet nie over... :P

go mousey! >:)

(ps, daniel: ip al getraced? (of is dat ook goed voor een dwangsom :P)

Verwijderd

weet je hoe mooi het is om dit topic helemaal door te lezen! meesterlijk gewoon!

je krijgt echt buikpijn van het lachen! :9~

ik heb die gegevens van die 'mousey' eens bekeken, maar als die ziet dan dan vraag je je al meteen af waar hij mee bezig is!
- die gast heeft 20 posts (waarvan het grootste gedeelte dus nu hier in dit topic)
- is nog geen 3 maanden geregistreerd
- is 35 jaar (volwassen?)

mousey: wat is DBA voor beroep? klinkt als een ziekte >:)

Verwijderd

Trouwens als alles verwijderd wordt van jouw persoon zou iemand anders je Nick name kunnen claimen en dat zou *ik* niemand een ander willen aandoen.

En die VakantieModders zijn toffe jongens :D
Op vrijdag 13 juli 2001 16:02 schreef Eddo het volgende:
weet je hoe mooi het is om dit topic helemaal door te lezen! meesterlijk gewoon!

je krijgt echt buikpijn van het lachen! :9~
Ik ook. Maar ik ben aan het werk..... Moet me ECHT inhouden zeg.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hmmm, ik zit net in je profile te kijken (oh ja, die heb je ook vrijwillig ingevuld, ik zeg het maar vast) en daarin staat je geboortedatum. 1965! Zou je toch wel verwachten dat jij je wat volwassener zou kunnen gedragen als dit.

Maar even serieus: wie ben je?
6000068.com
Turkeyboy
robth
wie hebben we nog meer?

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 16:05 schreef obsidian het volgende:
Hmmm, ik zit net in je profile te kijken (oh ja, die heb je ook vrijwillig ingevuld, ik zeg het maar vast) en daarin staat je geboortedatum. 1965! Zou je toch wel verwachten dat jij je wat volwassener zou kunnen gedragen als dit.

Maar even serieus: wie ben je?
6000068.com
Turkeyboy
robth
wie hebben we nog meer?
gezien de juridische achterklap dacht ik eerst aan michaeljackson, maar voor hij me gaat sue' en wegens smaad zeg ik dat toch maar :P)

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 10:48

beerns

it is I, Leclerc

ff offtopic,
Zeg obsidian; leuke icon. Zeer leuk vrouwtje. Hoe heet ze eigenlijk? ik heb ook een stapeltje jpegs van haar, maar weet haar naam niet. Weet jij die?
:P

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Nee, het is MJ niet...die weet wel enigszins hoe de wet in elkaar zit. Deze knakker heeft werkelijk waar geen idee wat het toepassingsgebied van de wet is :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

Als iemand zo geilt op de wetten/regels als dat jij doet, waarom hou jij je dan niet gewoon aan de regels op dit forum? Dan had dit gedoe allemaal niet nodig geweest. Dan had je namelijk geweten dat je topic gemoved had kunnen worden, evenals je dan had geweten waarom je de HK niet inkan.

Gedoe om niets weer.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-12 15:53

WouterG

Dit is geen ondertitel

Mousy sorry dat ik het zeg, maar ik leg echt onder mijn bureau van het lachen. Hoezo kinderachtig?
(Of valt dat onder beledigen, oeps zometeen moet ik ook nog gaan lappen >:)

:r

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 13 juli 2001 16:11 schreef beerns het volgende:
ff offtopic,
Zeg obsidian; leuke icon. Zeer leuk vrouwtje. Hoe heet ze eigenlijk? ik heb ook een stapeltje jpegs van haar, maar weet haar naam niet. Weet jij die?
:P
Laetitia Casta :9~ . 23 Keer om precies te zijn.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ROFLOLflappapdingensLOL :D

heheheehehheehe :o

humor! :+

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 13 juli 2001 16:14 schreef TomcatX het volgende:
Mousy sorry dat ik het zeg, maar ik leg echt onder mijn bureau van het lachen. Hoezo kinderachtig?
(Of valt dat onder beledigen, oeps zometeen moet ik ook nog gaan lappen >:)

:r
Mmmm. pas maar op dat ie je niet aanklaagd, je schrijft zijn naam namelijk verkeerd. Hij zal vast wel een variant weten van een wet waarmee hij daar geld uit kan halen. :)

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Op vrijdag 13 juli 2001 16:16 schreef obsidian het volgende:

[..]

Mmmm. pas maar op dat ie je niet aanklaagd, je schrijft zijn naam namelijk verkeerd. Hij zal vast wel een variant weten van een wet waarmee hij daar geld uit kan halen. :)
Achja, ik toch weten waar zijn huis woont >:)

Verwijderd

Kan dit tot een standaard document verheven worden? Iets als "zo moet het niet"

Of ga ik nu te ver? Naar mijn mening zou iedereen dit moeten lezen :P

Eigenlijk is het te triest om er aandacht aan te besteden...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hij is wel stil he?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 juli 2001 16:25 schreef obsidian het volgende:
Hij is wel stil he?
Ja, waarom post jij niet ondertussen wat pics van Laetitia ofzo? :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

Krijg ik dadelijk op mijn donder dat ik offtopic ga, maar doe ik wel even in de HK... :)

edit:
Oh shit, wat ben ik toch ook een klootzak he? Sorry hoor mousy, ik bedoelde er verder niets mee. Wilde jou niet kwetsen omdat ik wel in de HK kan en jij niet hoor.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 juli 2001 16:27 schreef obsidian het volgende:
Krijg ik dadelijk op mijn donder dat ik offtopic ga, maar doe ik wel even in de HK... :)
Offtopic? Waar hebben we het hier dan in godsnaam over? :D

edit:
Oh ja, sorry. Dit was ook helemaal niet lullig bedoeld.. No offense enzo O-)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Mwah...het is zo wel genoeg

Ga maar in de HK ff wat Laetitia pics posten ofzo :)

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

hmmmmmm. Da's wel minder. :'( Daar kan ik (nog) niet in.......... sniksniksnik

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Verwijderd

Ikke ook niet. Kun je ze me mailen???

Plz???

:)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 13 juli 2001 16:33 schreef ItSnows het volgende:
Ikke ook niet. Kun je ze me mailen???

Plz???

:)
[fluistermode] doe maar even zoeken op http://www.google.com
Ben al weg Daniel :)
[/fluistermode]

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Hmm kom net thuis, heb de thread gelezen en tot de conclusie gekomen dat ook deze thread beter in HK had kunnen staan, wat een onzin zeg! :+

Bericht hierboven

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Zal ik hem ff voor je moven ? :P

Aannames zijn fataal.

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op vrijdag 13 juli 2001 16:41 schreef GaMeOvEr het volgende:
Zal ik hem ff voor je moven ? :P
Heb je z'n toestemming dan?? ;)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ja doe maar, dan kunnen die pics gewoon in deze draad. :D

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 juli 2001 16:43 schreef obsidian het volgende:
Ja doe maar, dan kunnen die pics gewoon in deze draad. :D
Blikkie in de toekomst: de Mooie Vrouwen van morgen :+

Verwijderd

GameOver: kun je hem niet moven naar de HK tot de pix zijn gepost en dan weer terugmoven????

(Wat flexibel ben ik toch weer)

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

morgen????
Van vandaag. Ze mag ook vandaag wel langskomen! :9~

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 13 juli 2001 16:45 schreef ItSnows het volgende:
GameOver: kun je hem niet moven naar de HK tot de pix zijn gepost en dan weer terugmoven????

(Wat flexibel ben ik toch weer)
Jah zeg, ik blijf bezig, nee, als deze draad eenmaal in HK staat, komtie er niet meer uit hoor. :P

Aannames zijn fataal.

• IceStorm

IceStorm

Wat een humor zeg :) Ik lig hier echt krom :P
Welke datum plan je de rechtszaak? Kan ik die alvast vrij houden :P

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op vrijdag 13 juli 2001 16:47 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Jah zeg, ik blijf bezig, nee, als deze draad eenmaal in HK staat, komtie er niet meer uit hoor. :P
Als je 'm hier niet laat staan, kan je binnen een paar dagen een nieuwe topic in LA verwachten met nieuwe aanklachten enzo.. Dan wordt ie helemaal gek.

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 13 juli 2001 16:50 schreef Burat het volgende:
Als je 'm hier niet laat staan, kan je binnen een paar dagen een nieuwe topic in LA verwachten met nieuwe aanklachten enzo.. Dan wordt ie helemaal gek.
Duidelijk dan.. MOVUUHH!!!! :P :+

Verwijderd

Neee! Daar mag ik niet in :'(

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Nah, dat zou niet terecht zijn voor Mousey.

We moeten serieus met zijn klacht omgaan.

*proest* *kuch*

Sorry, er zat iets in mijn keel.

Aannames zijn fataal.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 juli 2001 16:59 schreef GaMeOvEr het volgende:
*proest* *kuch*

Sorry, er zat iets in mijn keel.
Sterk spul he :P

Verwijderd

'k vind eigenlijk dat we gameover en icestorm maar moeten aanklagen wegens off-topic gaan... lees daar art. 7a:105 sub 1 lid a maar op na >:)

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 13 juli 2001 17:01 schreef Paz het volgende:
'k vind eigenlijk dat we gameover en icestorm maar moeten aanklagen wegens off-topic gaan... lees daar art. 7a:105 sub 1 lid a maar op na >:)
SUE ME :P

<font size=1>Sorry, normaal wil ik best serieus, normaal etc reageren maar dit slaat echt werkelijk ALLES.</font>

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 17:41 schreef IceStorm het volgende:

[..]

SUE ME :P

<font size=1>Sorry, normaal wil ik best serieus, normaal etc reageren maar dit slaat echt werkelijk ALLES.</font>

Ben ik het niet mee is: het mist de plank.

Dus het zou moeten zijn:
"maar dit slaat echt werkelijk ALLES behalve de plank".

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Applaus voor iedereen, ik heb werkelijk nog nooit zó een amusante draad gezien :P
Op vrijdag 13 juli 2001 16:47 schreef GaMeOvEr het volgende:
Jawel, want draadjes waarin jij post hebben teveel niveau voor de HK volgends grrrrene dus dan gaat ie vanzelf weer ergens anders heen :)

En ja, mousey? Ik lag je uit...
Sue me >:)

• zomertje
  • Laatst online: 30-11 12:59

zomertje

Barisax knorretje

Afbeeldingslocatie: http://www.planologie.net/~zomer/grin.jpg

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17

Basszje

Reisvaap!]

*sigh* Ik kan officieel mededelen dat MIJN ( :? ) postings geheel vrij ter beschikking worden gesteld.

Sterker nog : Ik ontken alles :).

( de clou -> doe toch niet zo zielig joh , sjees )

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 21:23 schreef Negotiator het volgende:
Applaus voor iedereen, ik heb werkelijk nog nooit zó een amusante draad gezien :P
[..]

Jawel, want draadjes waarin jij post hebben teveel niveau voor de HK volgends grrrrene dus dan gaat ie vanzelf weer ergens anders heen :)

En ja, mousey? Ik lag je uit...
Sue me >:)
De draadjes van dexsterslab en MJ wel eens gelezen? Zelfde hoogstaande niveau van posts >:)

Maar hij is verdacht stil nu.
/me denkt dat hij aan het overleggen is met z'n advocaat hoe hij heel tweakers.net ten gronde zal gaan brengen (inclusief alle mensen die enigszins lachwekkend ;) gereageerd hebben in dit topic). >:)

• zomertje
  • Laatst online: 30-11 12:59

zomertje

Barisax knorretje

Op zaterdag 14 juli 2001 02:26 schreef BaSSzje het volgende:
...

Sterker nog : Ik ontken alles :).

...
Goh, dat zeg ik nou ook altijd, alleen ze geloven het niet meer............. :P

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

1-8-2001 duurt nog veels te lang. En we krijgen nog wel bericht over de datum van de rechtzaak toch? Daar wil ik dan wel bij zijn.
Nu maar hopen dat het geen gesloten rechtzaak word.
Pagina: 1