Oke, even iets meer serieus..

Op vrijdag 13 juli 2001 15:43 schreef mousey het volgende:
Voor de laatste maal:
Ik sommeer u, de beheerder en de verantwoordelijke van Gathering of Tweakers, hierna te noemen GOT, al mijn gegevens, en daaraan gerelateerde gegevens per 01-08-2001 verwijderd, of dusdanig onherkenbaar gemaakt worden dat deze niet meer naar mijn persoon te herlijden zijn in welke zin dan ook.
Herlijden.. *proest*. Oke, herleiden dus. Maareh.. de beheerder van deze site heeft het niet gepost. Dat heb jij gedaan. Als je dat nu niet meer wil, ben je te laat. Dat is hetzelfde als iets in een krant zetten, iets op televisie zeggen, etc.
Hiermede herroep ik formeel het aan GOT, niet uitdrukkelijk verleende recht op registratie van enig persoonsgegeven, en de daarbij behorende data, met als basis de wet persoonsregistratie (WPB, artikel 8 sub a en indien nodig ook sub b). Waar de volgende strekking te vinden is:
[...]
en
[...]
Wat een geblaat. Door het op de submitbutton drukken geef je toestemming het op te slaan. Sim-pel.
Buiten dat: je snapt geen
kont van die hele wet. Dat GAAT hier helemaal niet over.. ghehehe..
Hopende u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben, verwacht ik dan ook van u dat u aan deze sommatie zult voldoen.
Indien op de gestelde datum blijkt dat er geen actie uwerzijds is ondernomen om aan deze sommatie te voldoen zullen er stappen ondernomen worden, waarbij een geldelijke tegemoetkoming geeist zal gaan worden ter hoogte van de somma van fl 22.31 ofwel 10 Euro per dag, te rekenen vanaf 01-08-2001, zijnde de datum van de termijn genoemd in de sommatie, inclusief de daarover te verrekenen wettelijke rente.
Ja hoor.. Wat een onzin! Enne... leer eerst eens euro's naar guldens omrekenen.. Hehehehe..
Hartelijke groeten,
niet liegen, daar meen je niets van.
De eigenaar en gebruiker van de op GOT bekende gebruikersnaam Mousey.
En tot ons aller vermaak zal je tot in eeuwigheid de eigenaar van die nick blijven. En als zodanig op GoT te bekijken, inclusief posts.