Moderatie vs meningen, kwaliteit bijdrages vs stemrondes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldSchoolPhoto
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-06 16:47
nieuws: Franse overheid begint onderzoek over vertragen iPhones door Apple

Beste allemaal,

In bovenstaande topic zijn de meningen verdeeld. Prima, daar voor is een discussie.

Echter in dit topic lijken de moderaties over de bijdrage aan de discussie overal stuk voor stuk gebruikt te worden om meningen te beoordelen terwijl moderaties volgens mij bedoeld zijn om brijdrages te beoordelen. Dat geldt niet alleen voor mijn bijdrage, andere hebben daar ook last van. Het gevolg is dat de volgorde van de informatie (bepaald door moderaties) nu niet de constructieve bijdrage aan de discussie weergeeft, maar een soort stemronde wordt, wie het waar wel en niet mee eens is en wie in de meerderheid is.

~

Ps. Los van wat agressieve reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je misschien voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldSchoolPhoto
Mijn hoofd reactie achter de link hierboven is een mooi voorbeeld. In dit topoc zijn een hoop inhoudelijke bijdrages die -1 ‘s krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimwijnands
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09-2019
nieuws: Nintendo-directeur hoopt in 2020 een Mario-film te voltooien

In dit nieuws artikel zijn bij de laatste reacties die gewoon on-topic waren allemaal met -1 beoordeeld, ze bevatten geen van de aangegeven redenen voor een -1 mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

@pimwijnands ik denk dat je dat hier wilt melden. ;-)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
OldSchoolPhoto schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:01:
Mijn hoofd reactie achter de link hierboven is een mooi voorbeeld. In dit topoc zijn een hoop inhoudelijke bijdrages die -1 ‘s krijgen
Het is handiger als je een linkje naar die reactie geeft :) Maar ik zal er eens een blik op werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@RoD oeps even vergeten te melden hier, ik heb daar inmiddels even een blik op geworpen na aanleiding van de tweede reactie van @OldSchoolPhoto, als ik mij niet vergis twee gebruikers aangeschreven, scheelt wat dubbel werkt :P.

Select * from fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldSchoolPhoto
RoD schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:49:
[...]

Het is handiger als je een linkje naar die reactie geeft :) Maar ik zal er eens een blik op werpen.
Sorry, mijn onhandigheid, ik weet niet hoe ik naar een post onder een nieuwsbericht direct moet linken (en wist niet eens dat dat kon). Ik het zal het uitzoeken en een volgende keer netjes doen, ik lees van @zeehond dat er actie is ondernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

@OldSchoolPhoto
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Dit bedoel je?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OldSchoolPhoto
Pagina: 1