Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Ik heb geen abo meer, dus ik kan die persoonlijke gegevens-pagina niet bekijken.
Ah, ik kan het adres dus wel bewerken. Maar het valt me op dat het niks uitmaakt. Het filter denkt nu dat ik in Amsterdam zit, denk ik. Volgens mij komt dat doordat mijn IP ook in Amsterdam gepositioneerd is.
Zou het dus op GeoIP-basis bepaald worden?
[ Voor 51% gewijzigd door Room42 op 10-01-2018 02:44 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dan heb je gewoon niet gezocht: https://gathering.tweaker...%5B%5D=52&keyword=afstandOuterspace schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:59:
offtopic:
Ik kan mij niet voorstellen dat niemand dit is opgevallen, maar ik kan hier geen topics binnen BUG (of nieuwe naamgeving) over vinden, wel binnen VA (manyac in "mijn locatie instellen")
In het archief staan ook een paar topics hierover.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Het lijkt erop dat dit veldje maatgevend is. Als ik daar Zutphen invoer dan krijg ik de afstanden vanaf Zutphen.Room42 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 02:39:
Geen idee of dat ermee te maken heeft (of dat die automatisch gevuld moet worden) maar staat bij de filters jouw postcode goed?
[afbeelding]
@Outerspace , kun je controleren wat daar staat (in de linker sidebar).
Signatures zijn voor boomers.
Je abonnementsgegevens worden hier niet voor gebruikt, maar de inhoud van het locatiefilter. Ik zie wel dat er een verkeerde lon/lat in ons systeem staat voor 1 van de postcode's in Zutphen, die zal ik in ieder geval even corrigeren.Outerspace schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:59:
[...]
Volgens mijn Persoonlijke gegevens staat Zutphen als adres.
Intentionally left blank
Gut. Ik vul dat venster dus nooit in, waardoor er dus niet naar mijn eigen situatie gekeken wordt. Hoe simpel kan het dus zijn. @Maasluip, jij ook bedanktRoom42 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 02:39:
Geen idee of dat ermee te maken heeft (of dat die automatisch gevuld moet worden) maar staat bij de filters jouw postcode goed?
[afbeelding]
Ik heb geen abo meer, dus ik kan die persoonlijke gegevens-pagina niet bekijken.
Ah, ik kan het adres dus wel bewerken. Maar het valt me op dat het niks uitmaakt. Het filter denkt nu dat ik in Amsterdam zit, denk ik. Volgens mij komt dat doordat mijn IP ook in Amsterdam gepositioneerd is.
Zou het dus op GeoIP-basis bepaald worden?
Maar daar staat dus niks in over mijn 'probleem', wat dus feitelijk niet echt een probleem isHero of Time schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 07:49:
[...]
Dan heb je gewoon niet gezocht: https://gathering.tweaker...%5B%5D=52&keyword=afstand
In het archief staan ook een paar topics hierover.
Wel vind ik het vreemd dat er niet op basis van mijn huidige provider/ip-gegevens gekeken wordt naar de afstanden. Waarom moet dit vanuit de omgeving Amsterdam?
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 10-01-2018 09:03 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
We gebruiken IP op dit moment enkel om landcode te bepalen. We hebben geen service voor exactere locatie-bepaling. Sowieso is dat ook minder betrouwbaar dan landbepaling, en in de tweede plaats is dat extra verwerking van persoonsgegevens wat we liever niet doen tenzij er noodzaak voor is.Outerspace schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:59:
[...]
Wel vind ik het vreemd dat er niet op basis van mijn huidige provider/ip-gegevens gekeken wordt naar de afstanden. Waarom moet dit vanuit de omgeving Amsterdam?
Amsterdam wordt als default gebruikt omdat ons kantoor daar staat
Intentionally left blank
Signatures zijn voor boomers.