Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

Apple Airport instellen buitenshuis bij opslag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Felix94
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 15-01-2018
Mijn vraag
Hoe kan ik mijn Apple Airport Extreme instellen zodat ik buitenshuis ook bij de opslag kan?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Airport Extreme, Macbook

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de Apple Airport geïnstalleerd en de wifi en opslag doet het. Helaas kan ik alleen nog niet buitenshuis bij de opslag. Meerdere malen geprobeerd om op google van alles te vinden maar het lukt me niet om uiteindelijk buitenshuis erbij te kunnen.

Alle reacties

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Dit? Airport Extreme – share disks over WAN
Was gewoon te vinden via zoeken bij google naar 'AirPort Extreme harddisk wan'

[Voor 17% gewijzigd door Evanescent op 10-01-2018 01:04]

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

• Felix94
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 15-01-2018
Ja, dat bedoel ik. Zelf heb ik meerdere uitleg-artikelen erbij gehad, enige probleem is dat ik het nog niet voor elkaar krijg. Ook bij deze strand ik bij het aanvinken van: Share Disks over wan (afbeelding 4). Ik heb namelijk deze optie niet. Bij mij staat alleen: de schijfkeuze, wis schijf, archiveer schijf, schakel bestandsdeling in, beveiligde gedeelde schijven en wachtwoord opslaan in sleutelhanger.

Het knopje wat onder 'schakel bestanddelen in' is bij mij nergens te vinden...

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True