Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Microsoft bespreekt impact Spectre- en Meltdown-patches op s

Pagina: 1
Acties:

• Huxley
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 15-03-2018

Huxley

2FA For Life

Topicstarter
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vind deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.

@faraga

https://tweakers.net/nieu...ches-op-snelheid-pcs.html

"Microsoft bespreekt impact"

Ik dacht "T heeft gebeld met Microsoft" maar het artikel blijkt gebaseerd te zijn op een blogpost.

* Huxley pakt even de Dikke van Dale erbij;
be·spre·ken (besprak, heeft besproken)
1 spreken over: iets met iem. bespreken
2 van tevoren bestellen; = reserveren: een plaats bespreken
Hopelijk beseft faraga zijn fout.
quote:
Microsoft is de eerste die de impact van de patches op prestaties openlijk bespreekt.
Dat is niet waar, de impact op Linux machines is via verschillende sites eerder gemeld.

• faraga
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 14:10
Naar mijn idee kan bespreken ook gewoon prima gebruikt worden in deze context. Ik zie in die quote van de Van Dale nergens staan dat er stembanden gebruikt moeten staan ;)

Dat tweede zinnetje haal ik wel weg uit het artikel.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True