Vraagje philips dvd spelers

Pagina: 1
Acties:

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
Zeg ik hoorde geruchten dat philips haar hele lijn dvd spelers gaat vervangen door spelers die ook mp3 kunnen afspelen. Mijn vraag: heeft iemand hier al meer informatie over? maw is het waar?

zal toch het wachten waard zijn ;)

Verwijderd

Er zijn er toch al twee van flipse die mp3 kunnen behappen...

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Lijkt me sterk, maar het zou wel tof zijn. :)

.... Ik weet het ook niet

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 12 juli 2001 16:11 schreef mbvisiontt het volgende:
Lijkt me sterk, maar het zou wel tof zijn. :)
Jawel, er zijn er al zat. Kijk maar op de philips website (Hint aan de topicstarter!!!)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• xxxMaverick
Op donderdag 12 juli 2001 16:27 schreef JvS het volgende:

[..]

Jawel, er zijn er al zat. Kijk maar op de philips website (Hint aan de topicstarter!!!)
meen je dat nou? maar ik bedoel eigelijk ook de goedkopere spelers, dus een nieuwe lijn?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 12 juli 2001 17:47 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

meen je dat nou? maar ik bedoel eigelijk ook de goedkopere spelers, dus een nieuwe lijn?
Yups, kijk hier maar:
http://www.philips.nl/producten/index.html

ik zal even opsommen:
Modelnummer: DVD622
Modelnummer: DVD712
Modelnummer: DVD722
Modelnummer: DVD752
Modelnummer: DVD762
Modelnummer: DVD870

de 622 is een goedkope:
DVD-videospeler ook geschikt voor het afspelen van MP3-opnamen, plus Smart Picture, afstandsbediening en gebruikersvriendelijk grafisch menu.
Afbeeldingslocatie: http://www.ce-europe.philips.com/images/products/dvd622_l.jpg

ps, die links op die flips site word je een beetje gaar van: @@@@@@@@@@@@@@@@ enzo :(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• xxxMaverick
Op donderdag 12 juli 2001 18:34 schreef JvS het volgende:

[..]

Yups, kijk hier maar:
http://www.philips.nl/producten/index.html

ik zal even opsommen:
Modelnummer: DVD622
Modelnummer: DVD712
Modelnummer: DVD722
Modelnummer: DVD752
Modelnummer: DVD762
Modelnummer: DVD870

de 622 is een goedkope:
[..]

[afbeelding]

ps, die links op die flips site word je een beetje gaar van: @@@@@@@@@@@@@@@@ enzo :(
ik heb eens gezocht, maar ik kan geen prijzen vinden voor die DVD622, iemand een idee? en iemand ervaring?

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:36

mno

ik heb eens gezocht, maar ik kan geen prijzen vinden voor die DVD622, iemand een idee? en iemand ervaring?
Ik heb de DVD712. Prima dingetje, speelt MP3 inderdaad goed af maar kan geen ff/rw binnen een mp3-tje. Is gewoon leverbaar in Nederland voor rond de 900 gulden (althans toen ik hem kocht). De DVD622 is ongeveer 100 piek goedkoper (heeft geen optische digitale uitgang en geen s-video uitgang).

Verder doen VCD en SVCD het prima.

Gewoon rösti

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 20:43
Kan ik geen leuke firmware upgrade doen voor mijn 711 zodat ik ook mp3's kan afspelen?
Of mis ik echt een stukje hardware in mijn apparaat dat de mp3's decode?

Metal up your ass

Verwijderd

Ik hoorde toevallig vandaag in een AV winkel dat ze over 2 weken uitkomen. Even afwachten of dat in de praktijk zo is want die geluidskaarten van ze kwamen zo'n 2 maanden te laat. Maar ik ben zelf ook wel benieuwd naar deze spelers.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Op vrijdag 13 juli 2001 11:46 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

De 622 was bij Stafhorst in Utrecht in de aanbieding voor 699 of 799 (weet niet meer).

Zit trouwens zelf te twijfelen tussen de aiwa XD-DV370 van rond de 800 (goed getest in http://www.homecinemachoice.com/testbench/index.html ) of een nieuwer model als deze Philipsen. Iemand een suggestie wat het voordeel van deze nieuwere modellen kan zijn?

Meer precies is de link http://www.homecinemachoice.com/testbench/DVDPlayers/Aiwa/AiwaXD-DV370.shtml

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• JaymzHetfield
Hé, ik word genegeerd!!!!!!

Metal up your ass

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:36

mno

Op zaterdag 18 augustus 2001 14:08 schreef JaymzHetfield het volgende:
Hé, ik word genegeerd!!!!!!
Ik denk niet dat het lukt maar ik kan dat niet onderbouwen met harde bewijzen ;-). Ik kan me voorstellen dat er qua hardware ook wel iets veranderd is. En je moet natuurlijk aan de firmware zien te komen. Mijn firmware (in model DVD712 met mp3-support) is in ieder geval versie 2.9.6 als ik het menu goed lees.

Gewoon rösti

Verwijderd

Nou sorry hoor, maar het lijkt me erg duidelijk dat je dan idd een stukje hardware mist ja. |:(

• JaymzHetfield
Ja, er zit toch al een mpeg decoder in? Misschien zou ie wel mp3's kunnen decoden met wat leuke firmware? Waarschijnlijk niet... maar ja, alsof ik er veel verstand van heb. ;)

Metal up your ass

• Majestic
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Kan de Philips 622 ook mp3 geshuffeld afspelen ?
Of alleen achter elkaar door ?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Majestic
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Niet dus :( had het ding al gekocht toen ik daar pas achterkwam. Dus als je DVD / MP3 speler zoekt met shuffle mp3 functie moet je niet bij deze zijn.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-03 20:14
Op maandag 22 april 2002 18:54 schreef Majestic het volgende:
Niet dus :( had het ding al gekocht toen ik daar pas achterkwam. Dus als je DVD / MP3 speler zoekt met shuffle mp3 functie moet je niet bij deze zijn.
Had je dat niet effe kunnen testen in de winkel? Dan had je meteen zeker geweten of ie het wel of niet kan.

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 12:25 schreef JaymzHetfield het volgende:
Kan ik geen leuke firmware upgrade doen voor mijn 711 zodat ik ook mp3's kan afspelen?
Of mis ik echt een stukje hardware in mijn apparaat dat de mp3's decode?
Jij bent niet goed zekah?

• masaman
  • Niet online
ook de 612 van Philips kan het (heb 'm zelf), ook al staat het niet in de handleiding :)
Pagina: 1