Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe mobiel, keuze tussen iPhone of Android?

Pagina: 1
Acties:

• Meg
  • Registratie: september 2016
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Topicstarter
Ik zoek een?
Mobiele telefoon.

Wat is je budget?
Zit inbegrepen bij het abbonement.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben veel buiten bezig (verkeersregelaar) en sta daarom in alle weersomstandigheden en ik vind het daarom belangrijk dat hij tegen een stootje kan maar ook tegen water. Verder is een goede accu ideaal!

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb momenteel een iPhone 5S maar deze loopt nu afentoe vast en de Samsung Note 8 is een mooie telefoon - bedankt Tweakers dat ik die mocht zien tijdens dat event - dus ik zit te twijfelen of ik weer voor een iPhone moet gaan of voor een Samsung. Advies is welkom!

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Je zal wat concreter moeten zijn in de punten waar je advies over wilt hebben.
Nu is het vooral 'wat je fijn vindt'. Zijn allemaal prima telefoons maar ander OS.

Goede zaklampfunctie is handig als verkeersregelaar, losse schijnen nog wel eens voor problemen te zorgen. :)

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Topicstarter
quote:
sambalbaj schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:47:
Goede zaklampfunctie is handig als verkeersregelaar, losse schijnen nog wel eens voor problemen te zorgen. :)
Zaklamp van een mobiel mag niet en inderdaad.

Ik kan de keuze gewoon niet maken; beide telefoons zijn mooi.

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22:42
Leuk je dilemma, mijn input, allereerst ga ik er even van uit dat je de iPhone X tegen de Note 8 af zet? Beide hebben een mooi scherm al is de van de Note groter. Beide zijn duur en breekbaar dus een goede beschermhoes is te adviseren. Note 8 heeft nog de Pen, en omdat het een Android is met NFC kun je hem met de juiste bank gebruiken als betaalpas, en de bankpas thuis laten.

Komende van een iPhone is de overstap naar een X makkelijker dan naar Android, maar doordat de Home knop weg is is er bij beide een leercurve.

Zelf heb ik zakelijk een iPhone 7 en privé een Note 8. Beide zijn goed, maar voor mij wegen de Apple opgelegde belemmeringen niet op tegen de voordelen of de hogere prijs, en heb ik een voorkeur voor de Note 8.

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Topicstarter
Beschermhoesje wil ik sowieso hebben; maar dat betalen met de mobiel is natuurlijk wel een voordeel.

Apple is inderdaad duurder en de opslag is ook vaak maar beperkt - en ik maak redelijk veel foto's - dus ik denk dat een Android toch het beste is.

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:05
Ik zeg altijd, als je niet een specifieke voorkeur hebt, zal je in de meeste gevallen blijer worden van een iPhone.

All round gewoon het meest no-nonsense en simpelweg de beste gebruikerservaring voor iemand die het niet zo veel uit maakt.

Wil je wel graag de vele functies en aanpasbaarheid die Android biedt? Ga dan voor een Androidtoestel.

It's easier to try, than to prove it can't be done

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Topicstarter
En dat maakt de keuze dus enorm lastig.

• Meg
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Topicstarter
Ik heb de keuze gemaakt om voor een Android telefoon tegaan; mede door de verhalen rondom Apple dat ze telefoons trager maken i.c.m. de accu.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True