"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Nu is het vooral 'wat je fijn vindt'. Zijn allemaal prima telefoons maar ander OS.
Goede zaklampfunctie is handig als verkeersregelaar, losse schijnen nog wel eens voor problemen te zorgen.
Zaklamp van een mobiel mag niet en inderdaad.sambalbaj schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:47:
Goede zaklampfunctie is handig als verkeersregelaar, losse schijnen nog wel eens voor problemen te zorgen.
Ik kan de keuze gewoon niet maken; beide telefoons zijn mooi.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Komende van een iPhone is de overstap naar een X makkelijker dan naar Android, maar doordat de Home knop weg is is er bij beide een leercurve.
Zelf heb ik zakelijk een iPhone 7 en privé een Note 8. Beide zijn goed, maar voor mij wegen de Apple opgelegde belemmeringen niet op tegen de voordelen of de hogere prijs, en heb ik een voorkeur voor de Note 8.
Apple is inderdaad duurder en de opslag is ook vaak maar beperkt - en ik maak redelijk veel foto's - dus ik denk dat een Android toch het beste is.
All round gewoon het meest no-nonsense en simpelweg de beste gebruikerservaring voor iemand die het niet zo veel uit maakt.
Wil je wel graag de vele functies en aanpasbaarheid die Android biedt? Ga dan voor een Androidtoestel.
Share and Enjoy!