Vraag

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik zoek een?
Telefoon voor mijn vrouw.

Wat is je budget?
Niet meer dan 500 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn vrouw gebruikt haar telefoon vooral om foto's te maken, te Whatsappen en af en toe wat kleine spelletjes te spelen. Ze heeft op dit moment een Galaxy S6 Edge en wil eigenlijk niet veel groter. De S7 en S8 zijn in haar ogen te groot. Ze wil het liefst wel bij Samsung blijven.

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy A5, maar hiervan is de camera niet heel goed. Zelf gebruik ik de Oneplus 3T maar ook die vindt zij te groot.

Beste antwoord (via Extigo op 09-01-2018 18:58)

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:47
demo31051987 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:48:
[...]

Eerlijk gezegd nog niet naar de specs gekeken, maar dat zou zomaar kunnen. Toch heeft ze liever iets een kleinere telefoon. Haar oude S5 was een beter formaat.
Uhm.

Een S5 is groter dan een S6 Edge. :P
https://tweakers.net/pric...are/368048;436613;472069/

[ Voor 8% gewijzigd door Nat-Water op 09-01-2018 18:51 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Alle reacties

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-10 14:30
Jeetje zeg. Waarom wil zou ze een andere willen?

Ik zou een S6 zonder edge voor haar kopen, dan heeft ze een nieuwe en is het net alsof ze een nieuwe, nieuwe heeft... 8)7 8)7 _/-\o_

• Extigo
  • Nu online
xinix03 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:43:
Jeetje zeg. Waarom wil zou ze een andere willen?

Ik zou een S6 zonder edge voor haar kopen, dan heeft ze een nieuwe en is het net alsof ze een nieuwe, nieuwe heeft... 8)7 8)7 _/-\o_
De S6 Edge begint allerlei kuren te vertonen. Batterij wordt slecht, de oplaadkabel doet het alleen wanneer dezse in een bepaalde bocht wordt gedwongen. Dus ze is toe aan een nieuwe.

• Nat-Water
Is een S7 niet net zo groot als een S6 edge...?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.

• Extigo
  • Nu online
Nat-Water schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:46:
Eerlijk gezegd nog niet naar de specs gekeken, maar dat zou zomaar kunnen. Toch heeft ze liever iets een kleinere telefoon. Haar oude S5 was een beter formaat.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:48

Croga

The Unreasonable Man

Nat-Water schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:46:
Yup, exact even groot....

Acties:
  • Beste antwoord

• Nat-Water
demo31051987 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:48:
[...]

Uhm.

Een S5 is groter dan een S6 Edge. :P
https://tweakers.net/pric...are/368048;436613;472069/

[ Voor 8% gewijzigd door Nat-Water op 09-01-2018 18:51 ]

• Extigo
  • Nu online
Het gaat haar om de hoogte.

Ik word gek. Ik vraag het net bij haar na en zij zegt dat de S7 toch echt groter is dan de S6 en dat die groter is dan haar oude S5. Ik denk dat ik maar met haar en de telefoons naar de winkel moet om te laten zien dat ze even groot zijn.

Sorry voor jullie verspeelde tijd. Ik zal de volgende keer maar niet meer luisteren naar mijn vrouw, maar eerst even de specs naast elkaar leggen. |:( |:( |:(

• Nat-Water
Geen punt. Als je de specs alleen in de Pricewatch gooit komt er alleen bar weinig uit. Heel veel iPhones, maar da's wel een overstap.

categorie: Smartphones

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-11 21:19
Er zijn ook sites waar je telefoons visueel kunt vergelijken op ware grootte. Zoals bijv. https://www.phonearena.com/phones/size

• Extigo
  • Nu online
Nat-Water schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:59:
Geen punt. Als je de specs alleen in de Pricewatch gooit komt er alleen bar weinig uit. Heel veel iPhones, maar da's wel een overstap.

categorie: Smartphones
Een iPhone zal ze nooit meer willen. Dat was zo'n miskoop. Alleen maar gezeik mee gehad. Dat is dan ook de reden dat zowel zij als ik overgestapt zijn naar Android.
mcDavid schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:02:
Er zijn ook sites waar je telefoons visueel kunt vergelijken op ware grootte. Zoals bijv. https://www.phonearena.com/phones/size
Thnx, dat is makkelijker en nu maar hopen dat ze het gelooft :P
Pagina: 1