Gecombineerde reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Het valt mij op dat er waar vorig jaar nog een enkele review was van een product waarin gelijksoortige (concurrerende) producten ook werden gereviewd, het dit jaar de trend lijkt om dat in toenemende mate door te trekken.

Wat is er aan de hand? Ik zou verwachten dat 1 product 1 review oplevert en als je ervaring hebt met aanverwante producten die kort aanstipt er naar verwijst en de verschillen inzichtelijk maakt.

Nu zie ik dat 1 review 3, 4, 5, etc producten oplevert. Als ik een review van een product wil zien dan verwacht ik in hoge mate 1 review van het gelinkte product.

De gecombineerde review zal van mij geen +3 krijgen.

Zie ook PcDealer in "Meldingen 'onreine' productreviews" en 18327 in "Meldingen 'onreine' productreviews"

[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 15-06-2019 23:57 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

18327

Ik sluit me hierbij aan. Ik zie twee problemen met het huidige format:
1) Het is lang niet altijd duidelijk bij welk product een bepaalde recensie hoort.
2) Als ik dat zou willen, kan ik een review schrijven en die bij meerdere producten plaatsen, zonder dat de review iets te maken heeft met het product waar ik hem aan link.

Dat gezegd hebbende valt de respons vanuit Tweakers.net mij nogal tegen dus vrees ik dat er niks uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
18327 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 20:13:
Dat gezegd hebbende valt de respons vanuit Tweakers.net mij nogal tegen dus vrees ik dat er niks uit komt.
Bedoel je respons in het algemeen of specifiek dit topic? Als het om dit topic gaat: geef het even tijd, ik heb het tegen sluitingstijd (voor ambtenaren) geschreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

18327

PcDealer schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:38:
[...]

Bedoel je respons in het algemeen of specifiek dit topic? Als het om dit topic gaat: geef het even tijd, ik heb het tegen sluitingstijd (voor ambtenaren) geschreven ;)
Respons in het algemeen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik moet me corrigeren. Ik heb voor dit jaar nog geen gecombineerde gezien. Wel zijn het er m.i. teveel.

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 17-01-2018 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Week kick.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik heb dit al eens met Foritain besproken in de commentaren van één van zijn reviews, en hoewel hij in eerste instantie open leek voor feedback bleek al gauw dat dit enkel voor de schijn was. Hij laat de kern van het issue liggen in zijn antwoord. Hij heeft zijn productieproces toegesneden op roundups die hij met minimale aanpassingen doorplempt op t.net. Hierin lijkt hij geen andere koers te willen varen.

[ Voor 16% gewijzigd door ocf81 op 22-01-2018 13:10 . Reden: spelling ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
ocf81 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:13:
Ik heb dit al eens met Fortain besproken in de commentaren van één van zijn reviews, en hoewel hij in eerste instantie open leek voor feedback bleek al gouw dat dit enkel voor de schijn was. Hij laat de kern van het issue liggen in zijn antwoord. Hij heeft zijn productieproces toegesneden op roundups die hij met minimale aanpassingen doorplempt op t.net. Hierin lijkt hij geen andere koers te willen varen.
Het was flink scrollen, maar je doelt op ocf81 in 'productreview: Sharkoon Skiller SGS3 Blauw/Zwart review door Foritain' en ocf81 in 'productreview: Sharkoon Skiller SGS3 Blauw/Zwart review door Foritain'.

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 22-01-2018 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

@PcDealer Ja, inderdaad

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Week kick.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 06:41

Kiswum

Gadget reviewer

Week kick? D'r waren slechts 3 dagen voorbij sinds de laatste reactie :z

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Kiswum schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:08:
Week kick? D'r waren slechts 3 dagen voorbij sinds de laatste reactie :z
Je hebt gelijk :F

Ik ga het even op een andere wijze onder de aandacht brengen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:43
Ik ben het helemaal met je eens, alleen ben ik bang dat er niks gaat veranderen..
Weg met die gecombineerde reviews! Het product dat gelinkt is moet gereviewed worden
Uit het onreine review topic. Dit zou een ideale stelregel zijn.

Maar aangezien de reviewers al helemaal "vrolijk" worden bij het noemen van "Review van de maand" doen ze er alles voor om dit te worden, ongeacht of het netjes/handig is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-05 15:06

Mooijekind

Manager Product Content
Excuus voor het niet eerder reageren op dit topic.
Ik zal hem hier intern even onder de aandacht brengen.
Pagina: 1