Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Volgens mij kan dat niet, en al lukt het je om je modem te tweaken, het is UPC die de boel dichtknijpt als ik me niet vergis. Je kan wel even op www.speedguide.net kijken, daar staan wel een aantal dingen om je verbinding te optimaliseren. Ik heb in iedergeval nog nooit iemand gehoord bij wie het gelukt was. Maar eens moet de eerste keer zijn
Nee. Sluit dit topic maar, dit wordt veels te vaak gevraagd
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Vroeger was het wel mogelijk bij UPC, toen kon je je moden zo tweaken dat je wat meer upstream kreeg, omdat men pas in het modem ging knijpen. Tegenwoordig niet meer; Een vriend van mij werkt op de helpdesk van UPC en via hem heb ik vernomen dat het tegenwoordig in de "blabla" (sorry, ben de naam kwijt van die dingen) wordt geknepen, dus ergens in de verdeler kast zegmaar, daar kom je als normale sterveling niet bij helaas.
Voor de oude Lancity modems had je toch zo'n proggie, hette FuckUPC genaamd toch?
Verwijderd
Idd, het is nog illegaal ook [voor zover het wil lukken, wat toch niet lukt]. En aangezien GoT daar niets mee te maken wil hebben valt het me nog mee dat dit topic open is.Op donderdag 12 juli 2001 18:15 schreef mafiasven het volgende:
ja deze zal snel dicht gaan denk ik het is 100% onmogelijk
Verwijderd
Ja, klopt idd, dat was FuckUPC. Niet dat ik chello heb ofzo, maar wou het gewoon een keer bij Rendo deKooi proberen....
Blijkt dat het netwerk te oud is
, net als deze klote DeltaKabel modems (ze worden niet eens meer gemaakt
) Ze werken niet eens met MAC adressen hier (dus werkte FuckUPC ook niet)
Misschien zijn er nog meer programma's die de ARP-tabel verhogen/weglaten etc. ?
Blijkt dat het netwerk te oud is
Misschien zijn er nog meer programma's die de ARP-tabel verhogen/weglaten etc. ?
tja... als je een beetje de zoekfunctie had gebruikt, had je geweten dat de snelheden van kabelmodems niet in het modem zitten, maar in het netwerk
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()