Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Fortnite Data

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Vincent1997
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 14-06-2018
Hallo

Ik speel reeds lange tijd Fortnite (FPS) op PS4. Ik ben er ongeveer level 60 en heb het nu ook eveneens op PC gedownload. Blijkbaar kun je all je data en voortgang koppelen van je PS4 naar je PC. Mijn account is al gelinkt op PC maar wanneer ik het opstart blijk ik level 1 te zijn (dus geen voortgang van ps4 meegenomen te hebben). Indieen iemand weet hoe ik dit kan transferren zou ik zeer dankbaar zijn :)

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 10:46

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

As long as you have your PSN account linked to an Epic account, you will also be able to play on PC and/or Mac. Your items and progression will be available cross-platform. However, while playing on PS4, you will only be able to play with other PS4 players, and while playing on PC/Mac, you will only be able to play with other PC/Mac players.

Furthermore, playing Fortnite on Playstation 4 will lock your Epic Account to the PS4 and PC platforms. This means that you will not be able to play Fortnite on Xbox One while logged into that same Epic Account.

If you still wish to play Fortnite on Xbox One, the only way to do so is to purchase an Xbox One copy of Fortnite and play without linking your XBL gamertag to your existing Epic Account.

http://fortnitehelp.epicg...rogression-cross-platform-

OnePlus 5 8/128 te koop!!

• Offi Fornite
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 27-01-2018
Ok..

Grotman wijzigde deze reactie 27-01-2018 14:29 (97%)

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True