Beste allen,
ik wend mij tot u in de hoop deze relatieve ExcelNoob uit de brand te helpen.
Ikv patientenonderzoek ben ik bezig een database voor te bereiden, ik loop echter tegen het volgende probleem aan.
Ik werk met verschillende sheets en elke vragenlijst of andere cluster van data(labwaarden) krijgt zijn eigen sheet. Nu is er 1 vragenlijst die X keer gevraagd wordt per pt.
In kolom A wil ik bij alle sheets het trialnummer, echter in het geval van bovengenoemde vragenlijst wil ik dus X herhalingen van het trialnummer alvorens naar het volgende nummer te gaan.
Dus:
a
a
etc.
b
b
etc.
c
c
etc.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel 2011 for Mac
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd via autofill eea te veranderen en een reeks te maken waar =Sheet1!Ax zich meerdere malen herhaalt.
echter lukt het mij niet om de data in blokken X op te laten lopen.
Kan iemand mij helpen?
Mijn dank is groot aangezien het om bijna duizend trialnummers gaat
Mvg
P.O.
ik wend mij tot u in de hoop deze relatieve ExcelNoob uit de brand te helpen.
Ikv patientenonderzoek ben ik bezig een database voor te bereiden, ik loop echter tegen het volgende probleem aan.
Ik werk met verschillende sheets en elke vragenlijst of andere cluster van data(labwaarden) krijgt zijn eigen sheet. Nu is er 1 vragenlijst die X keer gevraagd wordt per pt.
In kolom A wil ik bij alle sheets het trialnummer, echter in het geval van bovengenoemde vragenlijst wil ik dus X herhalingen van het trialnummer alvorens naar het volgende nummer te gaan.
Dus:
a
a
etc.
b
b
etc.
c
c
etc.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel 2011 for Mac
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd via autofill eea te veranderen en een reeks te maken waar =Sheet1!Ax zich meerdere malen herhaalt.
echter lukt het mij niet om de data in blokken X op te laten lopen.
Kan iemand mij helpen?
Mijn dank is groot aangezien het om bijna duizend trialnummers gaat
Mvg
P.O.