Ik heb hier op het werk een iCade-cabinet staan en een oude iPad2 werkend met Mame4Apple. Nu werkt dit allemaal prachtig maar het beeld op de iPad ziet er toch iets te gelikt uit. Ik weet nog van "vroeger" dat M.A.M.E. op OSX via Quartz Composer over effecten beschikte om zogenaamde 'Scanlines' aan te zetten zodat het scherm er een beetje uit zag zoals vroeger in de arcade-hal.
Hoe kan ik de 'scanlines' aan/uit zetten op de iPad in M.A.M.E.? Ik heb al via een bluetooth-toetsenbord alle toetsen geprobeerd zodat ik de instellingen van M.A.M.E. zou kunnen vinden, maar helaas…
Moet ik dit kunnen vinden in Xcode-tools en dan Mame4Apple opnieuw compileren voor de iPad? Zo ja, waar kan ik daar wat info over vinden?
Hoe kan ik de 'scanlines' aan/uit zetten op de iPad in M.A.M.E.? Ik heb al via een bluetooth-toetsenbord alle toetsen geprobeerd zodat ik de instellingen van M.A.M.E. zou kunnen vinden, maar helaas…
Moet ik dit kunnen vinden in Xcode-tools en dan Mame4Apple opnieuw compileren voor de iPad? Zo ja, waar kan ik daar wat info over vinden?