Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Advankoev
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 23-04 22:30
Ik zoek een geschikte 4k tv voor mijn PS4 pro. Dit scherm lijkt mij een goeie keuze alleen ik wil wel graag weten wat de input lag is van dit scherm ivm gamen.

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:56

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT. We willen je graag helpen maar verwachten hier een stuk eigen inzet voor je iets vraagt.
Dus: wat had je zelf al gezocht en gevonden? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:40
Nogal een helpdesk vraag dit. Neem eens contact op met Humax zelf? Want ik neem aan dat je zelf al hebt gezocht.

• Advankoev
Ik heb op heel veel websites gezocht o.a. hun eigen website, maar het staat nergens. Heel vaak wordt die specificatie weggelaten bij tv's in het algemeen

• Advankoev
Weten jullie eventueel nog goede alternatieve budget 4k tv's om op te gamen?

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:56

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Weet jij dat het niet gewenst is om binnen 24u je topic te kicken? Als je iets toe te voegen hebt en je bent zelf de laatste poster, wijzig dan je laatste post :)

Qua alternatieven: google is your friend. "4K TV review" helpt al een hoop. Gebruik ook de pricewatch, filter op 4K TV's en lees de reviews van de TV's die bij je budget passen.

En dat die spec weggelaten is is niet zo vreemd;
- mensen sluiten aan via een receiver en dat geeft ook lag
- beeldbewerkingsopties geven ook een beetje lag. Kun je wel allemaal uitzetten maar de vraag is of je dan lekker beeld hebt.
Kortom: hangt van meerdere factoren af.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*