Inlog probleem na update Windows-10 (Pro)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Na de update van WIndows 10 (versie 1709, build 16299.125) kan ik met een lokaal account niet meer inloggen. IK kreeg het bureaublad even te zien, daarna belandde ik weer op het inlogscherm (inlog loop). Inloggen via mijn administrator-account (ook lokaal) lukte gelukkig wel. Heb de update weer teruggedraaid , waarna ik met mijn user account weer normaal kan inloggen. Is iemand bekend met dit probleem, en is er een oplossing voor ?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Pro. Versie 1703, build 15063.786

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Terugdraaien update.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Hoi @Verwijderd, welkom!

Probeer de update nog eens te installeren en mocht je weer het probleem ondervinden kijk dan eens of dit jouw probleem oplost.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:57

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Mocht je na het nogmaals proberen van de update weer niet kunnen inloggen, dan zou je kunnen proberen om het profiel te verversen. Maak dan eerst een backup van alle data de zichtbare folders in je userprofiel (C:\Users\<username>) zoals Desktop, Documents, Favorites, etc. Daarna rebooten en inloggen met je admin account. Doe dan een rechts-klik op This PC en kies Properties. Ga daar naar Advanced system settings. In het tabblad Advanced klik je op Settings bij User Profiles. Selecteer het profiel van je gewone user en klik op Delete. Als hij daarmee klaar is, herstarten en inloggen met je gewone username. Je krijgt dan weer een vers blanco profiel en dan kan je de gebackupte data terugzetten.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.