Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De vraag is simpel, graag advies voor de best mogelijk laptop voor max. €700.

Wat ga je met je laptop doen?

Windows - Microsoft office pakket - Gewoon surfen/mailen - Video's/DVD/Netflix/Gedownloade content bekijken/Youtube video's bekijken

Wat is je budget?
Max. €700

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop blijft 99% van de keren gewoon thuis staan en wordt daar gebruikt

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Graag HP of eventueel Asus. Al staan we ook open voor andere opties.
Van Lenovo kregen we vroeger slechte kritieken te horen, geen idee of dit nu nog het geval is.
Ook graag dus een DVD speler ingebouwd, ook ruimte voor een SDD kaart (voor bvb foto's camera op te zetten). HDMI aansluiting en voldoende USB aansluiting.

Verwijderd

Het zijn zeer lichte eisen die je stelt aan je laptop qua belasting. Alle moderne laptops kunnen dit in principe makkelijk aan. Dat moet ver onder de budgetlimiet kunnen. Zaken die dan naar voren komen zijn:
- Grootte/mobiliteit. Hij blijft thuis staan, dus dan kan een zwaardere 17" laptop ook?
- Kwaliteit van het scherm, kleurechtheid (IPS/TN)
- Uiterlijk, zeker als ie in de woonkamer staat.

Gezien de breedte van de keuze die overblijft, zou ik aanraden enkele laptops uit de pricewatch voor te selecteren om het wat makkelijker te maken voor de goegemeente :).

Verwijderd

Topicstarter
- 17" laptop kan zeker
- Graag had ik de best mogelijke kwaliteit gehad van scherm voor mijn max prijs, waarschijnlijk full HD
- Uiterlijk is niet zo belangrijk, het moet natuurlijk geen gedrocht zijn maar dat zou al heel erg moeten zijn

Als ik alle parameters ingeef die ik denk nodig te hebben kom ik bij onderstaande uit:

categorie: Laptops

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06:54
Ik zie dat je Azerty hebt hebt ingevoerd. Betekend dat je alleen Azerty wilt? (dat wilt zeggen dat je een Belgisch toetsenbord wilt hebben?)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil alleen azerty ja, al heel mijn leven gewend geweest.

Verwijderd

Topicstarter
Na het bekijken van onze oude laptop zie ik dat daar gewerkt wordt met een HDD als opslag, als ik de opties bekijk van de hedendaagse laptops komt een HDD minder en minder voor en wordt er meer gewerkt met een SDD.
Nu zit mijn vriendin in het kleuteronderwijs en staat er wel wat op de laptop, wel veel word documenten en consoorten maar brengt toch wat data met zich mee.

Wat is zo de aan te bevelen SDD grootte om geen problemen te hebben met opslag op de laptop?

Verwijderd

Voor een windowsinstallatie met minimale andere applicaties (Office), 128 GB minimum. Als je daarbij ook nog vakantiefoto's wilt opslaan, wat films wil downloaden, een game wil spelen etc, wordt 256 GB wel aardig noodzakelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 12:55 ]

Pagina: 1