Mxstream = vaag / kpn zuigt

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 11:52
Ik woon dus in Leiden, en ik wil adsl , dus ik vorig jaar december HELEMAAL blij toen het kon (vooral door de actie dat je geen aansluitkosten hoefde te betalen), dus ik bestellen maar wat blijkt, het was tijdelijk niet beschikbaar wegens problemen met de centrale en die duurde precies zolang als de actie, nou ondertussen was het maart en het was er weer , maar ik had het pas eind maart door (:? dom ik weet het) en ik weer bestellen en wat staat er nu :
Mxstream zal helaas voor u in 2001 niet beschikbaar zijn
Maar in de straat TEGENOVER ons is t WEL beschikbaar :? Weet iemand hier iets van , toen ik met kpn belde wist die kip die ik aan de lijn kreeg ook niet hoe het kon...

Mijn postcode is 2331 AG

http://www.gjpvanwesten.nl

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:50
niet mee eens

ADSL bevalt me uitstekend en geen aansluitproblemen mee gehad

lekker puh :P

(zeikerd)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 15:44

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

gewoon bij een ander bestellen www.demon.nl ofzow

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

kpn centraale vol maybe
is bij mij ook niet mogelijk als ik mn postcode invoer terwijl ik al 4 maanden nu adsl heb :) toen kon het wel namelijk

Verwijderd

MXStream Rulez... >:)
Ik moest ook lang w88 maar boeiend, ik heb het uiteindelijk wel gekregen...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op donderdag 12 juli 2001 15:32 schreef Gerrit83 het volgende:
Maar in de straat TEGENOVER ons is t WEL beschikbaar :? Weet iemand hier iets van , toen ik met kpn belde wist die kip die ik aan de lijn kreeg ook niet hoe het kon...
Je kunt even in de zg. 'Vaste Verbindingen Diskette' (te downloaden bij KPN) kijken op welke centrale je zit, door je postcode in te typen. Type daarna de postcode van de andere straat in en kijk op welke centrale die straat zit. Waarschijnlijk is dat dus een andere. Steden zoals Leiden hebben namelijk een vrij groot aantal telefooncentrales, meestal een stuk of 8.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• maartena
  • Laatst online: 08-09-2025
Waarschijnlijk zit de centrale vol, en moet deze fysiek uitgebreid worden.... en voordat ze daar alle bouwvergunningen voor hebben zijn we wel wat verder :(

Maat van me in Utrecht heeft 4 maanden moeten wachten terwijl zijn BUURMAN al ADSL had :) Nu heeft hij m.b.v. een UTP kabeltje over de schutting een paar maandjes "meegehobbeld", maar het duurde wel allemaal erg lang. Moest ook iets uitgebreid worden aan de centrale.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Je zit op leiden csl Cornelis schuytlaan en deze is tijdelijk uit produktie dwz geen poortcapaciteit.... Zo ook de aansluitingen op de willem de zwijgerlaan.
Dus helaas leiden centrum is wel beschikbaar, verhuizen ;)
Deze gegevens zijn van 2 juli

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 11:52
dank, nou ik ga op zoek naar een husje in t centrum :)

http://www.gjpvanwesten.nl

Verwijderd

vorige week zelfbouw pakket na 3maand binnen gekregen, gister Xs4all brief met alle andere info...
werkt het voor geen meter...
kijk ik op xs4all.nl status van aanvraag 5 van de 7... |:( KPN kennende moet ik dus nog 2maand wachte op me aansluiting... kkrijg dur echt de schurft in... (kabel is bij ons btw geen optie, hebbe we nie ligge hier)

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 13:07

Baf

slopen. alles kapot maken.

Op donderdag 12 juli 2001 22:07 schreef Neonlampje het volgende:
vorige week zelfbouw pakket na 3maand binnen gekregen, gister Xs4all brief met alle andere info...
werkt het voor geen meter...
kijk ik op xs4all.nl status van aanvraag 5 van de 7... |:( KPN kennende moet ik dus nog 2maand wachte op me aansluiting... kkrijg dur echt de schurft in... (kabel is bij ons btw geen optie, hebbe we nie ligge hier)
Dan doe jij iets verkeerd. Die status 5/7 boeit niet, als je de boel binnen hebt en je hebt login/pass dan kun je over het internet jagen :) . Bij mij doet alles het wel, wat werkt er niet bij jou? Heb je wel @xs4all-basic-adsl achter je login gezet?

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 16:13 schreef bramvrzt het volgende:

[..]

Je kunt even in de zg. 'Vaste Verbindingen Diskette' (te downloaden bij KPN) kijken op welke centrale je zit, door je postcode in te typen. Type daarna de postcode van de andere straat in en kijk op welke centrale die straat zit. Waarschijnlijk is dat dus een andere. Steden zoals Leiden hebben namelijk een vrij groot aantal telefooncentrales, meestal een stuk of 8.
Give me the link,ik kan hem nameljk niet vinden :(.

Thankx.

Verwijderd

geef trefwoord vaste verbinding en je vindt hem vanzelf.

Verwijderd

Ches kan jij voor mij ook iets nakijken. Ik had adsl en ging verhuizen naar de overkant. Kan jij zien of dat in de zelfde centrale valt?

Oude postcode 2332 GP
nieuwe postcode 2332 TN

thnx.

Verwijderd

Ik heb ook ADSL, ik woon in Maastricht en het is gewoon MxStram Basic dus het max ligt rond de 70kb/sec down alleen de kabel bij ons in maastricht is 89 per maand en haalt gemiddeld wel 200kb/sec, nu heeft deze wel eens last van server crashes bij de provider maja, MxStream is ook niet alles he

Verwijderd

ik weet nog wel de tijd dat iedereen tiewp ADSL is het

waarom loopt iedereen er dan nu over te zeiken...

ik zit nog steeds via de kabel en sinds adsl er is gaat de kabel perfect en is er alleen maar gezeik over adsl

wtf is wrong with you people

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 12:51 schreef Masterplay het volgende:
Ches kan jij voor mij ook iets nakijken. Ik had adsl en ging verhuizen naar de overkant. Kan jij zien of dat in de zelfde centrale valt?

Oude postcode 2332 GP
nieuwe postcode 2332 TN

thnx.
Yep blijft centrale leiden Cornelis Schuytlaan, kwestie van kruisverbinding in centrale omsteken no problem

Verwijderd

Was dus wel een probleem want ze wilden m niet omzetten ofzo. Kan jij mij vertellen hoe dat zit??? :?

• Ramon
  • Laatst online: 07:50
Op vrijdag 13 juli 2001 15:42 schreef raywarez.com het volgende:
ik weet nog wel de tijd dat iedereen tiewp ADSL is het

waarom loopt iedereen er dan nu over te zeiken...

ik zit nog steeds via de kabel en sinds adsl er is gaat de kabel perfect en is er alleen maar gezeik over adsl

wtf is wrong with you people
ik heb nergens last van.... :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 15:52 schreef Masterplay het volgende:
Was dus wel een probleem want ze wilden m niet omzetten ofzo. Kan jij mij vertellen hoe dat zit??? :?
Is het nu wel gelukt? Wilde ze de tel lijn niet verhuizen of de ADSL niet verhuizen ?

Verwijderd

adsl wilde ze niet verhuizen. Ze gaven als reden op dat de centrale vol zat. Dit is bull. de centrale zal misschien wel vol zitten, maar er komt er ook 1 vrij. de mijne dus. |:(

Verwijderd

Ja dat is een beetje vaag, je blijft gewoon op de zelfde centrale dus ik zie het probleem niet. Als het niet gelukt is dan moet je je tel ff doorgeven, mischien kan ik informeren wat dan het probleem is!

Verwijderd

edit:
nr weggehaald >:)
. Thnx

Verwijderd

Ga maandag ff voor je kijken, haal je nummer maar weer weg voor je gestalkt wordt ;)
BTW wat is het huisnummer op het nieuwe adres waar je naar toe gaat

Verwijderd

sgoed

huisnr is 150.

Verwijderd

ff uppen :)

Verwijderd

Zou gewoon moeten kunnen, ff duidelijk zeggen dat je al een adsl aansluiting hebt nu en dat deze meeverhuist moet worden. Dat de centrale even geen nieuwe vrije poorten heeft is voor jou geen probleem omdat je al een bestaande aansluiting hebt. Standaard zeggen ze al snel dat het niet gaat.

Verwijderd

trust me dat heb ik allemaal al geprobeerd. Ik heb zelfs rechtstreekse nummers naar de orderdesk, en zij zeggen dat het echt niet kan. :(
Pagina: 1