Toon posts:

programeur die muziek software kan programeren gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 488 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*snip*

[ Voor 170% gewijzigd door RobIII op 09-01-2018 02:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 12:26
Buiten het feit dat ik me afvraag of het mogelijk is wat jij wilt, denk ik dat je dit beter in Vraag & Aanbod kunt plaatsen. Een oproep plaatsen hier lijkt me niet de bedoeling.

[ Voor 11% gewijzigd door Exception op 09-01-2018 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik dacht juist beter hier maar ik heb weinig hersens, mocht een mod het met Jeffrey eens zijn dan mag het van mijn part ook verplaatst worden, :)

Euh: Als het niet mag, haal dan maar weg

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 09-01-2018 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je kunt audacity proberen. Op https://manual.audacityte...emoval_and_isolation.html staat hoe je de vocals van de rest kunt scheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mmmm nee ik zoek iets anders,

kijk achtersvoren klanken kunnen heel cool zijn, maar achterstevoren drum zit dan soms in de weg, de drum word dan grafisch weergegeven door een piek, en dan zou het een stukje software moeten zijn die heel het liedje omdraaid behalve de ( instelbaar kwa tijdsduur ) pieken, ja ik heb een voorgevoel dat mensen die graag met samples werken dat wel een leuk effect zouden vinden, :)

Hier heb je een achterstevoren liedje, klinkt heel vreemd maar vreemd kan ook mooi zijn, alleen de drum klinkt dan beetje als een soort ¨zuigend¨ geluid en dan zit dan in de weg ( vind ik )

YouTube: dadada

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2018 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoi, welkom op GoT :)

Helaas, dit valt gewoon onder werving, en dat staan we hier niet toe.

[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 09-01-2018 01:52 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Los daarvan is 't ook gewoon niet mogelijk* tenzij je beschikking hebt over de losse sporen / samples en die zou je dan zonder nieuw te ontwikkelen software al naar gelieve kunnen omdraaien (dus alles behalve de drums(track) bijvoorbeeld).

* Of je moet tevreden zijn met een ontzettend shitty resultaat of ont-zet-tend diepe zakken hebben ;) Als je dit** voor elkaar krijgt zit je voor de rest van je leven geramd (en waarschijnlijk nog wel wat levens daarna)

** Verschillende audiosporen (drums, vocals, gitaren, etc. bijv.) uit een enkel (stereo of 5.1 of whatever) "downmixed" audiospoor halen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.