Ik ben van plan mijn Game Pc te laten samenstellen met de volgende componenten zoals hier onder aangegeven. Aangezien ik veel game, wil ik gewoon zeer goede beeldkwaliteit en zonder haperingen op Full-HD en tzt UltraHD. 4K is mij eigenlijk nog een stap voor later. VR vind ik zelf nog niet interessant.
De games die ik zelf veel speel zijn:
Assassins Creed eigenlijk alle delen tm de nieuwste, Race games, GTA 5, en Shooters met multiplayer modus. Call of Duty's tm nieuwste, Warface, en de game Playerunknown's Battlegrounds wil ik erop gaan spelen.
*Ze gaan ervan uit dat de processor een boost heeft naar 4.7Ghz dus overklokken JA.
De Pc zal uit de volgende gekozen componenten bestaan:
Systeemkast Coolermaster Case 5 Pro nVidia edition
Intel Core i7 8700K 3.7 Ghz (4.7Ghz met boost) socket 1151 "Coffee-Lake-S Unlocked WoF *
Ballistix 16GB DDR4 2400 Rood Sport LT
Gygabyte Z370P D3 socket 1151 moederbord RAID,GB LAN, Sound, ATX.
Adata Premier SP580, 120 GB SSD
Coolermaster Hyper TX3 EVO processor koeler
Voeding 700W Enermax MaxPro EMP700AGT
Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8G
Deze set kost 1570.-
Zal alles optimaal onderling werken? Ik wil overklocken, heb ik voldoende componenten of iets over het hoofd gezien?
De games die ik zelf veel speel zijn:
Assassins Creed eigenlijk alle delen tm de nieuwste, Race games, GTA 5, en Shooters met multiplayer modus. Call of Duty's tm nieuwste, Warface, en de game Playerunknown's Battlegrounds wil ik erop gaan spelen.
*Ze gaan ervan uit dat de processor een boost heeft naar 4.7Ghz dus overklokken JA.
De Pc zal uit de volgende gekozen componenten bestaan:
Systeemkast Coolermaster Case 5 Pro nVidia edition
Intel Core i7 8700K 3.7 Ghz (4.7Ghz met boost) socket 1151 "Coffee-Lake-S Unlocked WoF *
Ballistix 16GB DDR4 2400 Rood Sport LT
Gygabyte Z370P D3 socket 1151 moederbord RAID,GB LAN, Sound, ATX.
Adata Premier SP580, 120 GB SSD
Coolermaster Hyper TX3 EVO processor koeler
Voeding 700W Enermax MaxPro EMP700AGT
Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8G
Deze set kost 1570.-
Zal alles optimaal onderling werken? Ik wil overklocken, heb ik voldoende componenten of iets over het hoofd gezien?