Wpa3 bron?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-09 11:37
Ik had dit als reactie bij het artikel gepost, maar ik bedacht me net dat ik het misschien beter hier kon vragen. :)

Mijn
reactie met dezelfde vraag: job_h in 'nieuws: Wpa3 moet privacy beschermen bij gebruik open netwerken'
Fabrikanten brachten bij voorgaande generaties echter ook al wifi-producten uit voordat de certificatieprocedure gereed was.
Interessante stelling van Tweakers, ik zou graag een bron zien :)

Want als hiermee de vele 802.11n draft apparaten bedoelt worden klopt de stelling niet. Die apparaten hebben gewoon de certificatieprocedure van de Wi-Fi Alliance doorlopen.

Om mezelf te quoten, job_h in 'nieuws: LG geeft informatie over oledtelevisies van 2018' :
De wifi 802.11n standaard heeft 11 drafts gehad. Vanaf draft 2, ruim 2 jaar voordat 802.11n final was, was er een officieel certificerings programma. Vanaf dat moment konden fabrikanten producten maken die officieel 802.11n draft ondersteunden, met de garantie van de Wi-Fi Alliance dat 802.11n final backward compatible was met 802.11n draft. Daarom waren er in die jaren zoveel 802.11n draft producten, want mensen wilden wel sneller internet ;)