Toon posts:

Welk PCI slot??

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ergens in dit forum gelezen dat het uitmaakt in welk slot je je PCi videokaart zet. Is dat waar? zo ja, in welk slot moet ik hem dan zetten?

Kheb een MSI-6147
http://tw.msi.com.tw/product/main_show.asp?pro_name=MS-6147

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
Als je hem maar zo ver mogelijk van je netwerkkaart zet :)

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ehh volgens mij maakt het niet zowveel uit, ik zo alleen als het kan steeds 1 slot openlate tussen je verschillende kaarten
als dat kan

• WoyBoy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 09:07
Wat meer info over je systeem zou geen kwaad kunnen, nu weten we nog niks.
Als je een bruikbaar antwoord wilt moet je het ons zo gemakkelijk mogelijk maken ... :)
Dus liever geen link, maar relevante info:

- chipset moederbord
- andere PCI kaarten, type, merk
- CPU
- RAM, hoeveel, type
- RAID?
- AGP?
- andere relevante kenmerken

Afgezien van je vraag: heb je nou een probleem of niet?

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
tuurlijk heeft hij geen probleem hij vraagt alleen net zoals die andere 100 topics van hem met shit er dat nergens op sloeg

check deze: [topic=181270]

maar ja het geeft niet hoor Jos..... Je bent een jongen van goede aard...

Ik zet me pci video-kaarten meestal zo dicht mogelijk bij de AGP-slot of gewoon bovenaan....

Lijkt mij het meest handige.... zowel voor het draad van de monitor als voor je netwerkkaart >:)

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 juli 2001 15:45 schreef hives het volgende:
tuurlijk heeft hij geen probleem hij vraagt alleen net zoals die andere 100 topics van hem met shit er dat nergens op sloeg

check deze: [topic=181270]

maar ja het geeft niet hoor Jos.....
HO HO hoe kon ik dat nou weten :'(
Betekend dit dat ik niets meer mag vragen :'(
geef me maar aan bij de stoute usertjes! >:)

Trouwens een forum is toch niet alleen voor problemen toch ook voor advies???

Als ik nou had gevraagd welke koeler moet ik kopen bij mijn CPU was ik dan net zo af ge ****** :r

Verwijderd

normaal gesproken maakt het niet zo veel uit, maar meestal werkt het beste met de PCI-slot nummer 1 (de bovenste)

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
mag wel... alleen vraag je steeds dingen die op elkaar lijken...

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
het bovenste slot is fractie sneller, zeker als je je videokaart opklokt isset mischien handig om pci slot onder de videokaart open te laten (pleur er een slot koeler ofzo, erg effectief)

Verwijderd

Topicstarter
sorry, Slot cooler? nog nooit van gehoord. waar haal je die/waar moet ik naar zoeken?

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 16:12 schreef hives het volgende:
mag wel... alleen vraag je steeds dingen die op elkaar lijken...
Der wordt hier ook om de haverklap gevraagd welke koeler gebruikt moet worden of welke GFII 200mx nu de beste is of hoever je een athlon nu wel kan overclocken... Ga je een beetje buiten deze hete hangijzers dan hang je... |:(

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
Wat ik je zowieso niet aanraad is om je vidkaart naast een andere kaart te zetten, hou daar zoveel mogelijk ruimte tussen, is mij al vaak genoeg gebeurd dat mijn lieve pc weer eens vastliep omdat mn vidkaart te heet werd!? |:(
Pagina: 1