Voor mijn school moet ik tijdens komende projectweek, 1 week lang kosteloos stage lopen bij een bedrijf. De bedoeling is dat je de stage plek uit kiest aan de hand van je studie plannen. Ik wil dus dolgraag informatica studeren dus was mijn richting qua stageplek snel bepaald. Alleen, het is de bedoeling dat je er echt werkt en dat het geen lesweek wordt. Nu is het met informatica gelieerde banen zo dat je niet aan de slag kan zonder enige kennis. Bij de tandarts kan je bijvoorbeeld gereedschappen aan de tandarts geven wanneer er om gevraagd wordt, kan je lekker de gereedschappen afwassen, de patiënt oproepen, etc. Maar wat moet ik dan bij een informatica gelieerde stageplek doen dan? Dingen op Stackoverflow zoeken voor programmeurs? 
Is het wel een goed idee om die week (40 uur) aan een stageplek te besteden waar waarschijnlijk niet veel te doen is met mijn kennis? Het is eigenlijk wel iets wat ik wil studeren dus behoort het tot een valide keuze.
Is het wel een goed idee om die week (40 uur) aan een stageplek te besteden waar waarschijnlijk niet veel te doen is met mijn kennis? Het is eigenlijk wel iets wat ik wil studeren dus behoort het tot een valide keuze.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 6% gewijzigd door 68616c6c6f op 08-01-2018 22:20 ]
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148