Late reactie, maar telkens als ik op Google zoek naar dit probleem kom ik dit topic tegen. Ik heb ook hetzelfde probleem. Een kamertemperatuur van 20, stel ik de Lyric T6 in op 21 staat ie binnen een seconde op deze temperatuur en gaat niet verwarmen. Na vele mailwisselingen met, laten we zeggen, onervaren helpdesk medewerkers uiteindelijk een techneut te pakken gekregen.
Geachte heer / mevrouw,
Dank u voor het contacteren van de Resideo, de fabrikanten van Honeywell Home-producten, Infolijn. Het referentienummer van deze melding is --------.
Graag wil ik u informeren dat wij hiervan op de hoogte zijn. Dit zal tevens in de nieuwe firmware update aangepast worden. Er zijn op dit moment geen lopende firmware updates aanwezig.
Het door u geconstateerde is bekend. Dit wordt gezien als het afronden van de gemeten temperatuur richting de instelling (setpoint), maar wat in sommige installaties het vreemde effect vertoont waarin de temperatuur soms een hele of soms zelfs anderhalve graad verspringt.
Er is een firmware update in de maak die dat zal verhelpen en waarvan de eerste tests bevestigen dat dit het verschijnsel oplost. De datum waarop deze update beschikbaar komt is helaas nog niet bekend.
Als gebruiker hoeft u er niets voor te doen, als uw Lyric thermostaat is verbonden met internet dan komt de update automatisch binnen.
Op dit moment heb ik firmware 3.9.8.10, vermoedelijk is dit een datum 03-09-2018 build 10 of iets dergelijks. We wachten af of het gefixed gaat worden.