Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor mijn dagelijks werk, programmeren en dergelijke, incidenteel gamen en experimenteren met VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1750, maar mag meer zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Philips BDM4037U 4K monitor. Toetsenbord/muis en dergelijke is ook al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voldoende videokaart voor VR
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel, maar ik heb daar geen goede onderbouwing voor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC zal het grootste deel van de tijd gebruikt wordenm voor werk, een editor open, browsers en dergelijke. Dat de PC op dat moment stil is zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag feedback op de componenten. Ik heb het grotendeels uit een ander topic gekopieerd. Passen ze bij elkaar, moet ik gezien de spectre/meltdown toch beter even afwachten?
De videokaart is slecht leverbaar, zijn er goede alternatieven? Ik heb een 4K monitor, maar 4K gaming is geen voorwaarde, als gaming monitor is deze monitor tch niet heel geschikt, misschien komt er later een andere 1080p monitor speciaal voor gaming.
Ik heb nog 2 SSD's liggen Adata 500 Series s511 120GB en samsung 840 120GB. Heeft het zin om deze ook te gebruien, voor swap of andere bestanden?
Voor mijn dagelijks werk, programmeren en dergelijke, incidenteel gamen en experimenteren met VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1750, maar mag meer zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Philips BDM4037U 4K monitor. Toetsenbord/muis en dergelijke is ook al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voldoende videokaart voor VR
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel, maar ik heb daar geen goede onderbouwing voor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC zal het grootste deel van de tijd gebruikt wordenm voor werk, een editor open, browsers en dergelijke. Dat de PC op dat moment stil is zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag feedback op de componenten. Ik heb het grotendeels uit een ander topic gekopieerd. Passen ze bij elkaar, moet ik gezien de spectre/meltdown toch beter even afwachten?
De videokaart is slecht leverbaar, zijn er goede alternatieven? Ik heb een 4K monitor, maar 4K gaming is geen voorwaarde, als gaming monitor is deze monitor tch niet heel geschikt, misschien komt er later een andere 1080p monitor speciaal voor gaming.
Ik heb nog 2 SSD's liggen Adata 500 Series s511 120GB en samsung 840 120GB. Heeft het zin om deze ook te gebruien, voor swap of andere bestanden?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 181,50 | € 181,50 |
1 | MSI Z370-A PRO | € 109,51 | € 109,51 |
1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Armor 8G | € 468,50 | € 468,50 |
1 | Fractal Design Define C TG | € 91,90 | € 91,90 |
1 | Arctic Freezer 33 | € 27,85 | € 27,85 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 195,50 | € 195,50 |
1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 80,95 | € 80,95 |
1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 133,90 | € 133,90 |
1 | Oculus Rift Bundle (Rift + Touch) | € 449,- | € 449,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.738,61 |