Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Minah
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 12-03 11:13
Mijn vraag
Ik wil graag een nieuwe televisie kopen, na veel zoeken en kijken in winkels vond ik deze: https://www.coolblue.nl/p...7BB8uctbSTX8aAkZEEALw_wcB

Weet iemand hoe het zit qua inputlag met deze tv? Ik speel graag games waarbij precieze timing echt een grote rol speelt.(Denk aan platforming games enzo) Weet iemand hier meer over? Ik heb best wel wat pagina's google achter de rug onderhand. :)

Alle reacties

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14:59

• Minah
Super! Coolblue beweert dat deze boven de 50ms ligt... Enig idee hoe zij hierbij komen? En waar haalt tweakers haar cijfers vandaan? ^_^

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica

Visit Nambia; it's covfefe!

Reactietijd en input lag zijn 2 verschillende dingen, @Minah.

Het woord "me" ≠ "mijn". Wel het irritantste woord van het jaar.

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
8ms is de opgegeven pixel response tijd, over de totale input lag zegt het verder weinig. Waar staat die 'boven 50ms' van Coolblue?

• Minah
Dit gaf de klantenservice aan. Ik vermoed dankzij een tip dat ze het aantal hertz bedoelden. 8ms klinkt als erg weinig. Mijn slaapkamer tv heeft 5ms. Is 8ms genoeg om nog een beetje games met te spelen? ^_^

• Minah
quote:
Kijk dit verheldert de boel al heel wat!

Uiteindelijk ben ik er dus niets mee opgeschoten omdat ik zelf termen door elkaar ben gaan halen. :p Ik heb zelf maar even Finlux hierover aangesproken en ik wacht een antwoord af vanuit hun kant.
Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True