Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Beeldschermkleur instellingen Sony Vaio laptop

Pagina: 1
Acties:

• Aldro
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15-01-2018
Hallo, ik heb een Sony Vaio laptop met Windows 10. Zojuist heb ik een nieuwe layout voor mijn blog geïnstalleerd en ik zie dat vetgedrukte woorden niet goed worden weergegeven. Voorbeeld: Twee letters van een woord zijn vetgedrukt en in de goede kleur terwijl andere letters van hetzelfde woord juist een lichtere kleur hebben.

Volgens de maker van de layout heeft dit te maken met de kleurcode die een rode ondertoon heeft. Ze heeft deze al voor me aangepast naar een volledige grijstint, maar dat lost het niet helemaal op. Dat zou te maken hebben met de kleurinstellingen van mijn beeldscherm, want het wordt wel correct weergeven op haar scherm en mijn iPad en telefoon. Ik probeer die instellingen aan te passen, maar het lukt niet. Via kalibreren kan ik niets hieraan veranderen.

Heeft iemand dit al eens meegemaakt?

ETA: Ik kom er net achter dat de Fn toetsen om helderheid aan te passen niet werken. De andere Fn toetsen doen het wel. Geen idee hoe dat komt en of dit eraan bijdraagt dat ik de helderheid etc. niet kan aanpassen. Heb ook nog geen oplossing gevonden. Tips e.d. zijn welkom. :)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True