Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jannes_japes
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 08-10 17:19

jannes_japes

Really, I’m not being polite

Topicstarter
Mijn vraag is:
Werkt deze http://www.corsair.com/en-us/corsair-rgb-fan-led-hub samenwerkt met bijvoorbeeld coolermaster rgb fans?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik heb een Msi Z270 sli plus met een rgb header.

Ik heb 6 RGB fans van Cooler master die ik moet controleren en alles gaat nu via 1 rgb poort op het moederbord, het doel is dat ik software kan gebruiken om elke fan individueel van kleur te laten veranderen.

i7 7700K 4,5 Ghz | MSI Z270 SLI Plus | Team Vulcan 3000Mhz 16GB | EVGA GeForce GTX 1070 Founders Edition

Alle reacties

• Drizky
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 15-10 14:49
Ze zullen waarschijnlijk werken maar of ze bestuurbaar zijn via de CUE software durf ik niet te zeggen, namelijk wat op de website staat.
quote:
Compatibility

> LL RGB, HD RGB, and SP RGB fans
> Crystal Series 570X RGB and 460X RGB cases
Wat misschien het handigste is en mogelijk ook fail proof is om een controller te kopen wat de CM fans aanstuurt. Zoiets als dit bijvoorbeeld.

Wat een andere mogelijkheid is, is om een algemene RGB controller te vinden om op die manier je fans te koppelen. Er zullen vast een zeker genoeg mogelijkheden zijn.

Drizky wijzigde deze reactie 08-01-2018 17:14 (0%)
Reden: typo.

• jannes_japes

jannes_japes

Topicstarter
ja, heb ik naar gekeken. Maar daar kun je maximaal 4 fans op aansluiten, terwijl ik er 6 moet aansluiten ;(

i7 7700K 4,5 Ghz | MSI Z270 SLI Plus | Team Vulcan 3000Mhz 16GB | EVGA GeForce GTX 1070 Founders Edition

• Drizky
Na een korte zoekactie op de website kom ik het volgende tegen:

• jannes_japes

jannes_japes

Topicstarter
Oké, maar kan ik op 1 poort met een splitter 3 fans alle 3 een andere kleuren geven?

• Drizky
Lijkt me wel. Zijn waarschijnlijk genoeg video's beschikbaar die dit kunnen aantonen. Het geeft aan dat het expandable is met spliiters dus ik gok van wel. :)
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True