i7 7700K 4,5 Ghz | MSI Z270 SLI Plus | Team Vulcan 3000Mhz 16GB | EVGA GeForce GTX 1070 Founders Edition
Vraag
Alle reacties
Ze zullen waarschijnlijk werken maar of ze bestuurbaar zijn via de CUE software durf ik niet te zeggen, namelijk wat op de website staat.
Wat een andere mogelijkheid is, is om een algemene RGB controller te vinden om op die manier je fans te koppelen. Er zullen vast een zeker genoeg mogelijkheden zijn.
Wat misschien het handigste is en mogelijk ook fail proof is om een controller te kopen wat de CM fans aanstuurt. Zoiets als dit bijvoorbeeld.Compatibility
> LL RGB, HD RGB, and SP RGB fans
> Crystal Series 570X RGB and 460X RGB cases
Wat een andere mogelijkheid is, is om een algemene RGB controller te vinden om op die manier je fans te koppelen. Er zullen vast een zeker genoeg mogelijkheden zijn.
[ Voor 0% gewijzigd door Drizky op 08-01-2018 17:14 . Reden: typo. ]
ja, heb ik naar gekeken. Maar daar kun je maximaal 4 fans op aansluiten, terwijl ik er 6 moet aansluiten
i7 7700K 4,5 Ghz | MSI Z270 SLI Plus | Team Vulcan 3000Mhz 16GB | EVGA GeForce GTX 1070 Founders Edition
Na een korte zoekactie op de website kom ik het volgende tegen:

Oké, maar kan ik op 1 poort met een splitter 3 fans alle 3 een andere kleuren geven?
Lijkt me wel. Zijn waarschijnlijk genoeg video's beschikbaar die dit kunnen aantonen. Het geeft aan dat het expandable is met spliiters dus ik gok van wel.
Pagina: 1