Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke monitorbeugel is idiaal voor gaming?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Koray66
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20-01 20:49
Hoi allemaal,

ik heb een vraagje, momenteel heb ik een asus pg278q op mijn bureau, maar dat neemt behoorlijk ruimte in. Dus was van plan om een monitorbeugel te kopen om eventueel 2 monitoren op een beugel te plaatsten en die even hoog zijn en niet dat de ene hoger is dan de ander. Misschien ben ik van plan om later 3 monitor uit te breiden.Is deze prima??, voor eerst een oude monitor met mijn huidige monitor en later zelfde variant als deze.

https://www.monitorbeugel...0hQQA_EAQYASABEgJqV_D_BwE

of deze

pricewatch: Newstar FPMA-D1330DBLACK Monitorbeugel

welke monitorbeugel raden jullie aan als jullie mijn tekst hebben gelezen?

wat ik voornamelijk doe is streamen en gamen.

alvast bedankt!

Alle reacties

• gasemans
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 08:08
Mijn keuze zou voor de eerste zijn. Maar ik denk wel dat het dan noodzakelijk is dat je 2 exact dezelfde schermen hebt.

Als ik de reviews lees bij de 2de zie ik dat er net een hoogte verschil zit tussen de 2 armen.

2 verschillende kunnen net een grote verschil hebben in hoogte of breedte.

En als je later naar 3 wilt is het misschien handig om nu al te kijken naar 1 voor 3 schermen waar je voor nu eerst 2 schermen aan hangt.

gasemans wijzigde deze reactie 08-01-2018 14:37 (12%)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True