Toon posts:

Iemand gratis 20 XRP ontvangen van Gatehub?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie op https://support.gatehub.n...sit-and-wallet-activation dat Gatehub de eerste 20 XRP gratis geeft:
Once your deposit arrives, we will fund your wallet with 20 XRP and send you an email with instructions to enable deposited currency in your wallet (also know as setting a trustline).
...

Nou heb ik een wallet op Gatehub en daarop een deposit gedaan maar nog geen 20 XRP ontvangen. Ik vraag me af of er iemand is die dit wel heeft ontvangen. Moet je dan eerst documenten uploaden? Ik kan ook geen trustline aanleggen voordat de documenten zijn geverifieerd.
Als ik ooit mijn Ripples wil innen ben ik dan de eerste 20 kwijt aangezien er altijd 20 in de wallet moeten blijven?
...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 12:32

BLACKfm

o_O

Voor dat je je rijk rekent, die 20 XRP kun je vervolgens niks mee. Die is nodig als 'tarief' om de wallet te onderhouden.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoxorr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 16:42
mooi is dat. Als ik het goed begrijp zijn mensen die vóór deze wijziging ripples erop hadden de eerste 20 kwijt en nieuwe mensen krijgen de 20 die altijd achterblijven gratis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 08:28
Ik heb ook niets gekregen. Ik ben bang dat ik 20 "eigen" ripple kwijt ben..
Ik heb wel een supportticket ingeschoten maar verwacht er eigenlijk weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 21:33
https://www.reddit.com/r/...rp_restriction_needed_to/

volgens mij is het niet van toepassing als je het op een exchange hebt staan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Ik heb inderdaad 20XRP gekregen van gatehub bij het openen van een wallet, maar die (en 5XRP extra) is blijven staan toen ik het heb verplaatst naar een exchange.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmr schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:34:
Ik heb inderdaad 20XRP gekregen van gatehub bij het openen van een wallet, maar die (en 5XRP extra) is blijven staan toen ik het heb verplaatst naar een exchange.
Ik ben benieuwd of je die 20 pas hebt ontvangen nadat je de documenten hebt ingestuurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:45:
[...]

Ik ben benieuwd of je die 20 pas hebt ontvangen nadat je de documenten hebt ingestuurd?
Heb mijn documenten verstuurd, maar weet niet of wanneer ik precies die 20xrp heb ontvangen. We praten hier wel over maanden geleden, toen 20 xrp nog geen drol waard was.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:21
Ik heb die 20 XRP niet ontvangen van Gatehub.. En ook geen mailtje gehad met een dergelijke instructie er in.. Begin december mijn XRP verzonden naar Gatehub.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:58
Ik heb ze ook nooit ontvangen. Maar misschien moet ik daar dan nog maar even achteraan. Nu staat er een deel ripples te niksen op gatehub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:21
Jep, en lees net ook dat het aantal trustlines ook nog eens 5xrp per trustline vasthoud..

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde euvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brederodekater
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 17:02
Ik heb precies hetzelfde gehad, en toen ook nog eens BTC overgemaakt terwijl m'n wallet disabled stond & er geen trustline voor BTC aanwezig was... niet echt een ideale situatie, want m'n BTC eindigde op een Gatehub wallet.

Na veel gezeik in een support ticket kreeg ik de nodige 20XRP op m'n wallet & kon ik de trustline aanmaken, waarna ik m'n BTC kreeg, verrekend met de 20XRP. Dus mijn advies, open een ticket indien je soortgelijke problemen ondervind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantastic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-01-2022
@brederodekater Ik zit met dezelfde situatie.. Heb bitcoins overgemaakt naar een disabled wallet. Inmiddels heb ik sinds vandaag een trustline opgezet. Hoe lang duurde het bij jou voor je bitcoins erop stonden? Of hebben de moderators dat manueel gedaan? Hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brederodekater
Mantastic schreef op zondag 14 januari 2018 @ 01:06:
@brederodekater Ik zit met dezelfde situatie.. Heb bitcoins overgemaakt naar een disabled wallet. Inmiddels heb ik sinds vandaag een trustline opgezet. Hoe lang duurde het bij jou voor je bitcoins erop stonden? Of hebben de moderators dat manueel gedaan? Hoor het graag!
Ze zeggen dat het 24 uur kan duren, maar bij mij was dat wat langer. Dat zal denk ik zijn gekomen door de noodzakelijke handeling vanuit hun kant + de lange transactietijd van BTC.

Het zag er naar uit dat de 20XRP als premium verrekend was met de hoeveelheid overgemaakte BTC, dus je kunt verwachten dat je wat minder krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:20
Ik heb ze wel ooit gekregen maar dat was al in mei vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 19:35
Ik krijg me er nooit gelegitimeerd. Heb mijn ripple inmiddels op een exchange zonder gatehub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brederodekater
Basilange schreef op zondag 14 januari 2018 @ 21:56:
Ik krijg me er nooit gelegitimeerd. Heb mijn ripple inmiddels op een exchange zonder gatehub.
Dit is een bekend probleem op Gatehub, maar middels een support ticket relatief simpel op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kregen jullie de 20XRP nadat jullie zelf een deposit hebben gedaan? Of hierop wachten, en dan zelf storten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 21:54
Apart,

Ik heb zojuist de REP wallet trusted en vervolgens (als test) 1 rep overgemaakt vanuit Kraken. Zou normaal binnen uur moeten gaan maar duurde dus net geen 4 uur. Volgens het scherm bij deposit waar de het wallet adres staat zou het gratis moeten zijn maar van er kwam slechts 0,6485 REP aan. Nu had ik op het faq gedeelte wel gelezen dat FIFTH 0,35 rep aan deposit fee zou kosten maar aangezien er bij de wallet stond dat de fee 0 was hoopte ik op 0 kosten. 0,35Rep is inmiddels toch eur 28 wat het een dure storting maakt.

Echter, wat schetst mijn verbazing, heb er ook "gratis" 20XRP bij gekregen waardoor de kosten volledig gecompenseerd zijn. Is dit alleen de eerste keer of vergoeden ze altijd de kosten op deze manier?

NB, ik heb al een tijdje een XRP wallet en er staat ook voldoende XRP op dus het is geen eerste activatie compensatie.

[ Voor 8% gewijzigd door FreeMen op 15-01-2018 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brgl
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-09-2023
Heeft iemand al geprobeerd om zijn gatehub wallet te activeren met Bithomp?

https://support.gatehub.net/hc/en-us/articles/115003638065

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor 120 euro Etheriums aangekocht om die dan voor Ripples te wisselen, 5 dagen later nog altijd niets ontvangen in mijn GateHub Wallet... Laat staan die 20 gratis XRP's :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2018 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 23:07
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:42:
Ik heb voor 120 euro Etheriums aangekocht om die dan voor Ripples te wisselen, 5 dagen later nog altijd niets ontvangen in mijn GateHub Wallet... Laat staan die 20 gratis XRP's :(
Just to be sure: je hebt de ETH wel naar je ETH-wallet gestuurd op GateHub? Waar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Redman schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 01:00:
[...]

Just to be sure: je hebt de ETH wel naar je ETH-wallet gestuurd op GateHub? Waar gekocht?
Nee, naar Ripple Wallet. Ik heb via deposit funds de Etherium adres gekopieerd en naar Etherium adres verstuurd (0x0961a3ceab5d80462b3f1ca3034fb17d938a3f0f).

Kun je een ETH-wallet maken op GateHub? In de opties vind ik enkel Ripple wallet en Hosted Wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwolly68
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-09 20:50
Als ik hier kijk lijkt het gewoon ontvangen op dat ETH adres.
Ik denk dat je geen XRP reserve hebt en daarom werkt je wallet misschien nu niet, lees dit eens. Misschien is deze ook handig.
Ik heb mijn 20 XRP ontvangen nadat ik een storting heb gedaan vanaf mijn "gewone" NL bank naar Gatehub. Die 20 XRP kwam tegelijk met de storting binnen op de XRP wallet.
Pagina: 1