Toon posts:

agp sidebanding?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor iedereen over AGP sidebanding praten, dat het zoveel sneller enzo is.. maar op de een of andere manier krijg ik 't gewoon niet ingeschakeld :'(

'k heb:

athlon 500@500
msi 6167 (nieuwste BIOS-update)
asus 6600 deluxe (geforce SG-RAM)
win2k prof.

en de asus drivers zeggen dat de sidebanding staat uitgeschakeld.

...iemand?

Verwijderd

Ga naar de Asus site en download daar de nieuwste BIOS voor je GeForce. Let goed op welke je download. Tijdens het flashen van je BIOS vraagt ie of Sideband adressing enabled moet worden. Klik ja en voortaan staat het aan.

Verwijderd

Op mijn TNT-2 heb ik een SB-bios en de sideband deed het ook altijd, totdat ik de nieuwste 3.7x drivers installeerde; de DisableAGPSideband=0 registry tweak doet het nu ook niet meer.
Kan dus ook aan de drivers liggen.

Zoveel sneller is het trouwens niet, maar alle beetjes helpen he!

Verwijderd

Nou ik las dit dus gisteren en dacht kom laat ik dat ook eens doen, ok het werkt maar als ik een spel speel crashed die na eenpaar sec al, o/c of niet hij blijft crashen, beetje vreemd ik heb nu geen sb en dan doet ie het prima, vreemd ha

Haie

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

sir mchyde:
Ik heb dezelfde hardware als jij, en het gaf bij mij een deze winst in 3d mark 2000: van 3620 naar 3770

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

sir mchyde:
Ik heb dezelfde hardware als jij, en het gaf bij mij deze winst in 3d mark 2000: van 3620 naar 3770

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

Topicstarter
mikert, dat vraagt hij dus niet bij de install.
ik heb dan BIOS versie 2.10.02.04 voor windows 2000 gedowned, maar ook bij het commentaar op de site staat niet dat AGP sidebanding ge-enabled kan worden. bij de windows 9x-versie staat wel die optie, maar die kan ik natuurlijk niet in win2k gebruiken.
voor de V6800 is er wel een win2k-BIOS update die AGP sidebanding support, maar die kan ik met m'n 6600 natuurlijk niet gebruiken...

zie je nu m'n probleem?

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Heb je die regestry tweaks al geprobeerd?
denk dat ze hier wel tussen staan.
http://www.nvnews.net/tweaks/tweaks.shtml

Verwijderd

Topicstarter
gevonden, maar 't wil maar niet werken...

laatmaar. ik heb wel genoeg aan 75fps in q3 bij 1024*768 ;)

in ieder geval bedankt!
Pagina: 1