Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04 16:32
Beste tweakers,

Ik heb in mijn huis een heel aantal draadloze schakelaars waaronder een aantal Klikaanklikuit inbouw dimmers.

Een paar weken terug is de inbouw dimmer in de woonkamer (KAKU AWMD-250) plotseling kapot gegaan. Deze schakelaar heeft zo'n 1,5 jaar prima gefunctioneerd. Ik heb hem eruit gehaald, gaf geen lampje meer, reageerde niet meer op het knopje, dus kapot. Na de bedrading weer normaal aangesloten te hebben functioneerde de lamp weer normaal.

Ik heb vorige week een nieuw AWMD-250 gehaald en geïnstalleerd. Gisteren hield die er ook opeens mee op. Hetzelfde probleem, reageert nergens meer op.

Voordat ik weer een nieuwe ga halen, wil ik graag eerst het probleem vinden. Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe dit kan komen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:09

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Meestal zit er wel meer op 1 groep dus had je ook andere problemen gehad dus denk gewoon stom toeval.
Anders meten is weten..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
Een spanningspiek op deze bepaalde groep bedoel je? Ik heb meerdere draadloze schakelaars op deze groep, maar alles werkt normaal.

Wat bedoel je met meten? Ik kan Voltage en Amperage meten, wat kan ik daaraan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:09

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Celica_T20 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:24:
Wat bedoel je met meten? Ik kan Voltage en Amperage meten, wat kan ik daaraan zien?
Met name voltage, of deze binnen de marge zit.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
ik ga het meten, verwacht eigenlijk niks vreemd, want dan zou alles op die groep kapot moeten gaan. Zou het eventueel aan de lamp kunnen liggen?