Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokuspokus
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-01-2018
Als mijn telefoon uit staat gaat het scherm telkens aan bij een melding. De optie “Scherm activeren wanneer je meldingen ontvangt” staat uit. Het meldingslampje staat wel aan.

Ik heb een Nexus 5x met Android 8.1 (beta).

Iemand anders op een forum had ook dit probleem, maar dan op een Samsung. Dat probleem werd opgelost door de (standaard) app Clean Master te verwijderen.

Zou het liggen aan de softwareupdate, een app of iets anders? Bij voorbaat dank.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-08 22:32
Hokuspokus schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:29:
De optie “Scherm activeren wanneer je meldingen ontvangt” staat uit.
Ik weet niet of ik nu dezelfde optie benoem, want mijn Nexus 5X staat in het Engels, maar bij mij moet ik in Settings de optie Display > Advanced > Ambient display > New notifications uit hebben staan.

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Hokuspokus komt het niet gewoon door het feit dat het een beta is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokuspokus
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-01-2018
jamy015 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:35:
[...]

Ik weet niet of ik nu dezelfde optie benoem, want mijn Nexus 5X staat in het Engels, maar bij mij moet ik in Settings de optie Display > Advanced > Ambient display > New notifications uit hebben staan.
Ja, dat is delzefde. Normaal als die aan stond vroeger ging het scherm wel aan bij een melding, maar bleef het heel donker. Nu is het met die optie aan niet meer zo en wordt het scherm helemaal licht.
rens-br schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:41:
@Hokuspokus komt het niet gewoon door het feit dat het een beta is?
Ik denk het niet. Ik hoop wel dat het in de volgende update verholpen wordt. Ik laat het weten...