Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Rme
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 31-05 20:46
Mijn vraag

Mijn Marantz SR6006 heeft wederom een probleem. Hij blijft in stand-by hangen en ik kreeg het eenmalig gemaakt maar sinds gisteren begon het terug. Afgelopen zomer heb ik hem reeds laten maken voor een ander probleem en dat was 275. Je voelt hem al komen...ik heb er genoeg van en wil een gewone receiver die niet meer zo high end hoeft te zijn. Budget had ik graag onder de 500 gehad.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat het moet kunnen? Streamen van muziek, PS4, Switch en Netgear connectie via HDMI en een 5.1 opstelling is genoeg vermits meer mijn huis niet toelaat. Ik heb nog steeds de NX220P speakers van Yamaha die ik ook gebruikte bij mijn Marantz.
Wat ik al gevonden heb.
Nu wil ik eventueel terug switchen naar Yamaha en daar had ik volgende modellen op het oog: HTR-4069 (RX-481) of de Yamaha RX-v483 de V681 kruiste ook mijn pad omdat.deze een phono ingang heeft. Een oplossing voor de receivers zonder phono ingang wou ik dit combineren met een Schiit Mani.Andere die ik op het oog had zijn de Sony STR-DH550. Naar de toekomst toe wil ik de speakers vervangen door Q acoustics 2010 of recentere
Kunnen jullie mij helpen en of alternatieven aanbieden?

Alvast bedankt

Rme wijzigde deze reactie 07-01-2018 22:44 (6%)
Reden: Typos

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*