Geforce in een AT kast -> No way?

Pagina: 1
Acties:

• CrocJ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
HEJ,

Zijn er mensen die succesvol een Geforce in een AT kast draaien, of kan ik dit wel vergeten vanwege de voeding?

CrocJ

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:13
Ik heb een AT kast met een 250 watt voeding, dus volgens mij zit dat wel knor. Maar het zou goed kunnen dat de voeding op het mobo het niet aankan?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• CrocJ
Kheb een Soyo 5EHM, goed plankje dacht ik, kan er AT en ATX power op aansluiten. Er staat GVD nergens in of op m'n kast hoeveel Watten ie geeft, ik vrees dat het 200 of 235 zal zijn.
Am I fucked?

CrocJ

Verwijderd

ik heb ook een geforce in atx kast met een 235 watt voeding al zolang dat de geforce pro er is dus draait nog steeds perfect!!

Verwijderd

Hangt erg van je mobo af.
Ik heb verhalen gehoord over doorgebrande SS7-mobo's omdat de GeForce videokaart teveel stroom trok... (weet niet meer welke mobo's).

• 4POX
  • Laatst online: 31-08 17:32

4POX

Everybody is wired

Ik heb een paar keer gelezen dat het om een epox socket 7 moederbord gaat... En laat ik vanmiddag net een gforce geinstalleerd heb op mijn moederbord. Raad eens.. Een epox.... Ik heb nu een grote blaar op mijn vinger omdat ik mij vinger op de voeding stabilator hield om te voelen hoe warm die was... Ik bouw daar vanavond maar een koelblok op.....

Op het moederbord zit nu een

- sblive!
- 10 MB netwerk
- 56K rockwell modem
- creative gforce pro
- 3 x 64 MB pc100 sdram
- amd k6-2 450 @ 500 2,3 volt

Is het nu slim om de energie die ik nodig heb voor de cpu koeler uit de voeding te halen of van het moederbord... (heb nog garantie op de plank)

4pox

AKA Rinkel weblog

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Oja, vergeten te vertelen. Die bovenstaande zit in een escom 386 bigtower AT kast met ATvoeding ???? watt.(<- staat niet aangevinkt)

4pox

AKA Rinkel weblog

• CrocJ
De hoeveelheid Watten kan je waarschijnlijk aan je typenummer zien (weet ik nu....) Als de laatste 3 cijfers 250 zijn dan is het 250 watt, etc.

CrocJ

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Dan heb ik volgens het serie nummer een 700 watt voeding... Yeah right.... Ik ga wel zoeken naar een atx lowloise voeding. Dan kan mijn computer ook 's nacht rc5 grazen

AKA Rinkel weblog

• CrocJ
Typenummer zei ik!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Whooo 4POX, als die stabilisator ZO heet wordt... mijn (ex) TX mobo kon de 5 insteekkaarten niet aan en de stabilisators werden heel erg warm (maar niet eens zo warm dat ik een blaar kreeg)... en ondanks extra koeling is dat bord mooi doorgefikt :(
Het pootje van die transistor was gewoon losgesmolten (en er waren meer brandachtige verschijnselen...) dus ik zou wel oppassen wat je doet...

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Ik heb zojuist funprice gebeld. Want ik vind dat dit onder de garantie valt. Een fabrikant van een moederbord moet rekening houden met de vermogens die nodig zijn... En als funprice zegt van dat dat niet onder de garantie valt dan wacht ik tot die eruit vikt... (unreal tournament een middag in de flyby) en dan maar een nieuwe. Tot die er weer uit vliegt en zo ga ik door tot 20 november... Want elke moederbord moet in staat zijn om unreal te laten draaien

4pox

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1